Olemme treffeillä

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Hyvä ku mun isäpuolen kaberi on kokki niin se sot tuli eilen meille yöks ku jatkaa sit huomen matkaa lappiin ku on töis siel niin se teki tänään tortilloi mun ja mun kaksosveljen synttärien kunnaiks et syötiin isolla porukal ja ai että et oli tosi hyvää ite tekemää salsaa ja guagamolee en varmaan osannu kirjottaa oikein sitä mut joo
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,035
Reaktioarvo
8,494
Pizza on hyvää
Niin on.

Hyvä ku mun isäpuolen kaberi on kokki niin se sot tuli eilen meille yöks ku jatkaa sit huomen matkaa lappiin ku on töis siel niin se teki tänään tortilloi mun ja mun kaksosveljen synttärien kunnaiks et syötiin isolla porukal ja ai että et oli tosi hyvää ite tekemää salsaa ja guagamolee en varmaan osannu kirjottaa oikein sitä mut joo
Että tännekin onnistuit tunkemaan tiedon siitä, että oli syntymäpäivä. Ei liittynyt mitenkään keskusteluun tuo, mutta kunhan tungit.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Niin mut kyl se torillojen teko liittyi mun synttäreihin ja ku sä sanoit et söit pizzaa niin aattelin kertoo et mä soin torilloi jotka on myös hyvää
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,035
Reaktioarvo
8,494
Niin mut kyl se torillojen teko liittyi mun synttäreihin ja ku sä sanoit et söit pizzaa niin aattelin kertoo et mä soin torilloi jotka on myös hyvää
Nämäkin asiat olisit
a) voinut jättää sanomatta
b) kirjoittaa YHTEEN viestiin ettei tulisi turhaa spämmiä.

Ja ei, ei se tortillan syöminen liity kun oikea syy kirjoittaa oli keulia jollain, mihin sinulla ei ole ollut osaa eikä arpaa vaan pelkästään vanhemmillasi.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Nämäkin asiat olisit
a) voinut jättää sanomatta
b) kirjoittaa YHTEEN viestiin ettei tulisi turhaa spämmiä.

Ja ei, ei se tortillan syöminen liity kun oikea syy kirjoittaa oli keulia jollain, mihin sinulla ei ole ollut osaa eikä arpaa vaan pelkästään vanhemmillasi.
Jaa noh sori ,jos se myt sua häiritsee niin vitusti
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Nämäkin asiat olisit
a) voinut jättää sanomatta
b) kirjoittaa YHTEEN viestiin ettei tulisi turhaa spämmiä.

Ja ei, ei se tortillan syöminen liity kun oikea syy kirjoittaa oli keulia jollain, mihin sinulla ei ole ollut osaa eikä arpaa vaan pelkästään vanhemmillasi

Niin eli tarkotat sä nyt vittu että mun vamhempia pitäos onnitella siitä et mä täytän 17 kylhän ihmisiä voi kuolla että oishan asiat olla toisin et en oiskaan elossa koska elämäs nyt voi käydä mitä vaan
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Niin eli tarkotat sä nyt vittu että mun vamhempia pitäos onnitella siitä et mä täytän 17 kylhän ihmisiä voi kuolla että oishan asiat olla toisin et en oiskaan elossa koska elämäs nyt voi käydä mitä vaan
Niin ja viel lisäyksenä ku sanpit et sulla ei oo ollu osaa eikä arpaa niin kyl m itseyös vikitan oman elämääni joo vanhemmat mut myt kasvattaa mut ei vanhemmat mua nyt pelkästään elossa pidä et kyl mä nyt itsekkin vaikutan omaan elämääni
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,035
Reaktioarvo
8,494
Niin eli tarkotat sä nyt vittu että mun vamhempia pitäos onnitella siitä et mä täytän 17 kylhän ihmisiä voi kuolla että oishan asiat olla toisin et en oiskaan elossa koska elämäs nyt voi käydä mitä vaan
Edelleen: yksi viesti riittää.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,035
Reaktioarvo
8,494
Mitä haittaa siittä on jos joku laittaa useamman viestin kuin yhden, ei pitäisi olla mitään pahaa jos toinen haluaa puhua jostain..:unsure::rolleyes:
Kuten sinunkin viestisi, se on aloitukseen liittymätöntä roskaa. Ja roska on kierrätyskelvotonta, kun sitä tungetaan jokaiseen viestiin. Nuokin viestit olisi hyvin voinut yhdeksi isoksi viestiksi, eikä painaa "lähetä" joka kerta kun tulee ajatus loppuun.
Luulisi sinunkin ikäisen miehen, joka on viettänyt Internetissä kymmenet vuodet, että miten täällä käyttäydytään fiksusti. Spämmääminen on rumaa, typerää ja pilaa kaiken.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,035
Reaktioarvo
8,494
Haista nyt pitkä.. kymmenet vuodet ollut netissä, en ala tässä todellista ikääni sanomaan mutta 20-30 välissä se menee joten en todellakaan ole ollut netissä kymmeniä vuosia...tuntuu ettet osaa keskustella asiallisesti.
Pitäisikö sinun mennä kertomaan tämäkin turha tieto johonkin kasvojenhoito-keskusteluun, jotta kaikki varmasti saavat tietää asiasta? En minäkään tunge kertomaan omia juttujani toisten keskusteluihin, niin miksi minun pitäisi sietää tuollaista usean viestin spämmiä asiasta, joka ei liity keskusteluuni tai edes kiinnosta minua? Jos minua, tai ketään kiinnostaisi joku "söin muuten tortillaa, koska SYNTTÄRINI" niin menisin siihen keskusteluun puhumaan asiasta, jos asiasta on tehty keskustelu.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Kuten sinunkin viestisi, se on aloitukseen liittymätöntä roskaa. Ja roska on kierrätyskelvotonta, kun sitä tungetaan jokaiseen viestiin. Nuokin viestit olisi hyvin voinut yhdeksi isoksi viestiksi, eikä painaa "lähetä" joka kerta kun tulee ajatus loppuun.
Luulisi sinunkin ikäisen miehen, joka on viettänyt Internetissä kymmenet vuodet, että miten täällä käyttäydytään fiksusti. Spämmääminen on rumaa, typerää ja pilaa kaiken.
Joo tiiän et tarkotat mua mut siis tiedoksi vaan ,että kaikkee ei ees saa kirjotettua samalle viestille ja lähetetty koska on se toiminto et 1000 sanaa pystyy vaan laittaa ja sit jos en oo kaikkee asiaa muistanu sanoo edellises viestis niin sen takia oon sit laittanu toisenkin viestin
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Joo tiiän et tarkotat mua mut siis tiedoksi vaan ,että kaikkee ei ees saa kirjotettua samalle viestille ja lähetetty koska on se toiminto et 1000 sanaa pystyy vaan laittaa ja sit jos en oo kaikkee asiaa muistanu sanoo edellises viestis niin sen takia oon sit laittanu toisenkin viestin
Tuskin olet koskaan kirjoittanut mitään yhtenäistä 1000 sanaa pitkää tekstiä. Täällä on myös kätevä toiminto, jolla voit muokata jo lähettämääsi viestiä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,035
Reaktioarvo
8,494
Tuskin olet koskaan kirjoittanut mitään yhtenäistä 1000 sanaa pitkää tekstiä. Täällä on myös kätevä toiminto, jolla voit muokata jo lähettämääsi viestiä.
Tuhat sanaahan on jo useampi A4-kokoinen paperi normaalilla 12-14 fontin koolla.
 
Ylös Pohja