olen alkanut vihdoinkin saavuttamaan tervettä elämäntapaa

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
esimerkkeinä voisin sanoa: tarpeellisen määrän vedenjuonnilla ja säännöllisellä lenkkeilyllä. täältä tullaan komeat rantapojat!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,726
Reaktioarvo
2,893
Itse olen melkein vain vähentänyt vedenjuontia. Lenkkeilyä en harrasta kovin paljon ja silloin kun käyn niin en todellakaan juokse vaan KÄVELEN. Lisää terveistä elämäntavoista: käyn yleensä noin kerran viikossa suihkussa ja kärvistelen loput päivät likasen olon kanssa lol. Ja yms.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
pyöräilin kouluun ja piti pitää joku 3 taukoa ja taluttaa ylämäissä. (n.6,5km) silti oon ylpee itestäni
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Itse olen melkein vain vähentänyt vedenjuontia. Lenkkeilyä en harrasta kovin paljon ja silloin kun käyn niin en todellakaan juokse vaan KÄVELEN. Lisää terveistä elämäntavoista: käyn yleensä noin kerran viikossa suihkussa ja kärvistelen loput päivät likasen olon kanssa lol. Ja yms.
nomut hyvä tuokin on! toivottavasti kesä tuo kaiken energian mukanaan 🌞❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,726
Reaktioarvo
2,893
nomut hyvä tuokin on! toivottavasti kesä tuo kaiken energian mukanaan 🌞❤️
Huhhuh tää alkaa kuulostaa jo mun psykiatriselt sairaanhoitajalt :D just puhuin sen kaa ja selitti siitä kuinka ulkona on hieno ilma ja mee ulos käymään niin kyllä se siitä. Tosiasia on että toivon joka sekunti etten olis syntynyt tähän maailmaan ja oon aivan helvetin vihainen sen takia mun vanhemmille jopa et ei tässä oo paljoa tehtävissä.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Huhhuh tää alkaa kuulostaa jo mun psykiatriselt sairaanhoitajalt :D just puhuin sen kaa ja selitti siitä kuinka ulkona on hieno ilma ja mee ulos käymään niin kyllä se siitä. Tosiasia on että toivon joka sekunti etten olis syntynyt tähän maailmaan ja oon aivan helvetin vihainen sen takia mun vanhemmille jopa et ei tässä oo paljoa tehtävissä.
elämä on kuitenkin aina hirmu arvokas lahja, ei kannata ajatella noin… elämässä saattaa mennä huonosti mutta eiköhän se siitä kun löytyy oikea elämäntapa!
 
Ylös Pohja