Olen edelleen asiantuntija...

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
vaikka miun pitäs olla luottamushenkilö, pöh D: 500 viestiä tuli täyteen jo eilen illalla mutta muutosta ei oo tapahtunu vieläkään :D Ok ei tää mua sinällään oikeesti haittaa mut jotenkin pienesti häiritsee kyllä, perfektionisti kun olen D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Noiden tasojen vaihtumisessa on ollut vikaa jo iät ja ajat, eikä sitä ole ilmeisesti vieläkään ihan täydellisesti saatu korjattua.

Ja kuten edellä mainittiin, tuon tekstin saat halutessasi vaihdettua itse.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,489
Reaktioarvo
2,892
At this point yritän ite jo olla välittämättä noista kun ei noi yleensä vaihdu ees sillon ku pitäs xd
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
363
Reaktioarvo
593
vaikka miun pitäs olla luottamushenkilö, pöh D: 500 viestiä tuli täyteen jo eilen illalla mutta muutosta ei oo tapahtunu vieläkään :D Ok ei tää mua sinällään oikeesti haittaa mut jotenkin pienesti häiritsee kyllä, perfektionisti kun olen D:
Kiitos ilmoituksesta. Et ole ainoa käyttäjä. Ylemmät tasot eivät toimi samoin kuin alemmat tasot.

Halusin aikoinaan julkaista tasot äkkiä ja siksi keskityin vain alempien tasojen toimivuuteen. Ajattelin mahdollisten virheiden korjaamisen olevan pikku juttu. Olin väärässä.

Suunnittelen tasot uudestaan myöhemmin.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Noiden tasojen vaihtumisessa on ollut vikaa jo iät ja ajat, eikä sitä ole ilmeisesti vieläkään ihan täydellisesti saatu korjattua.

Ja kuten edellä mainittiin, tuon tekstin saat halutessasi vaihdettua itse.
Miten sen tekstin voi vaihtaa? D: Ja niin oon ymmärtäny, että monella on ollu sama vika D:
 
Ylös Pohja