Olen töissä entisen kouluni keittiöllä

Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
14
Reaktioarvo
6
Entisen kouluni missä minua kiusattiin. Siitä on jo aikaa, vuosia. Mun opettaja on siellä vielä töissä. Hänelle en ole sanonut sanaakaan, eikä hänkään kyllä minulle. Ja se on ihan hyvä. Hän ei tehnyt asialle mitään. Kerroin kiusaamisesta ja siitä miksi lintsaan usein ja hän sanoi 'ei sua nyt nii paljoo kiusata ettet koulussa vois käydä'. En todellakaan halua ees tervehtiä tätä ihmistä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mikä sattuma. Itsekin olin kolme päivää töissä entisen peruskouluni keittiöllä tällä viikolla ja siellä minuakin kiusattiin kun olin oppilaana siellä. Vaihdoin pari sanaa luokanvalvojani kanssa ekana päivänä. Muut mulla olleet opettajat moikkas ja hymyili, osa ei varmastikkaan muistanut mua.

Mutta ikävää kuulla kun sulla on tollaisia kokemuksia. Ärsyttävästi kyllä sun opettaja sano :( Myöskin kiusaamiseen pitäis opettajan puuttua eikä olla tekemättä mitään. Että ymmärrän kyllä täysin mikset halua puhua sille opettajalle.
Kauanko oot siellä töissä jos saa udella?
 
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
14
Reaktioarvo
6
Mikä sattuma. Itsekin olin kolme päivää töissä entisen peruskouluni keittiöllä tällä viikolla ja siellä minuakin kiusattiin kun olin oppilaana siellä. Vaihdoin pari sanaa luokanvalvojani kanssa ekana päivänä. Muut mulla olleet opettajat moikkas ja hymyili, osa ei varmastikkaan muistanut mua.

Mutta ikävää kuulla kun sulla on tollaisia kokemuksia. Ärsyttävästi kyllä sun opettaja sano :( Myöskin kiusaamiseen pitäis opettajan puuttua eikä olla tekemättä mitään. Että ymmärrän kyllä täysin mikset halua puhua sille opettajalle.
Kauanko oot siellä töissä jos saa udella?
Aikamoista 🤔😁
Oon siellä vielä kuukauden, sitten jatkuu koulu toisella paikkakunnalla.
 
Ylös Pohja