Oliko kukaan koululainen.fi foorumeilla?

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Joskus hyvinkin suosittu keskustelupalsta, suljettiin lopullisesti ehkä vuosi tai pari ennen demiä. Itse olin siellä melko aktiivinen joskus vuosina 2017-2018 :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,008
Reaktioarvo
8,484
Hassua, jos nekin suljettu. Ensimmäisenä lasten ja nuorten foorumeista suljettiin Akkarin akuankka.fi, joka oli suosituimpien foorumien joukossa. Sitten Demi, nyt Koululainen. Tämän siitä saa, kun ei osata enää tietokoneita käyttää ja luullaan, että kaikkia kiinnostaisi tuhat eri sovellusta vaikka foorumit oli alkuperäinen sosiaalinen media ja yhä se kaikista fiksuin kommunikaatiomuoto Internetissä, jos haluaa pysyä anonyyminä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,743
Joo mäkin oon joskus lurjannu siellä mut en luonu käyttäjää enkä muutenkaan käyny kovin usein. En edes muista muuta kuin hämärästi xd
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Hassua, jos nekin suljettu. Ensimmäisenä lasten ja nuorten foorumeista suljettiin Akkarin akuankka.fi, joka oli suosituimpien foorumien joukossa. Sitten Demi, nyt Koululainen. Tämän siitä saa, kun ei osata enää tietokoneita käyttää ja luullaan, että kaikkia kiinnostaisi tuhat eri sovellusta vaikka foorumit oli alkuperäinen sosiaalinen media ja yhä se kaikista fiksuin kommunikaatiomuoto Internetissä, jos haluaa pysyä anonyyminä.
Niinpä. Itse olisin halunnut kokea sen foorumeiden kulta-ajan, enkä ymmärrä somen hohtoa...
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Taisin olla hyvin aktiivinen jossain vuosien 2016-2018 välillä. :D Olin ihan feimikin ja tarinoita kirjoittelin jatkuvasti. Siirryin siitä demiin 2019.
Okei mä taidan tietää 99% varmuudella kuka sä oot :o

Luin aina ihan kateellisena niitä sun tarinoita ja muistan kuinka oltiin mun kaverin kanssa ihan äimistyneitä kuinka osasit kirjoittaa niin hyvin. Ja mä puhuin sun kanssaa kai koulusta, kirjoista ja keppareista :D
 

maakuuli

Harjoittelija
Liittynyt
22.12.2022
Viestejä
2
Reaktioarvo
1
Kävin itse hiton aktiivisesti joskus 2013-2016, vähän jännä ajatella mitäköhän kaikille niille nettikavereille kuuluu joista muistaa vielä nimimerkitkin :D
 
Ylös Pohja