Nostin tarot-kortteja ja tää hittas (devil eli pakan nro 15 kortti)
”Käänteinen The Devil on parhaimmillaan todella positiivinen kortti. Se voi olla kuin valoa tunnelin päässä pitkän vaikean ajanjakson jälkeen. Olipa kyseessä sitten somettamisen vähentäminen tai vaikean fyysisen riippuvuuden selättäminen, elämästäsi tulee viimein paljon parempaa. Paheesi ei enää ole suuri mörkö mielesi perukoilla, vaan osaat suhtautua siihen kevyemmin ja jopa huumorin kautta.
Toisinaan käänteinen The Devil viittaa tilanteeseen, jossa joudut tekemään syvempää tuttavuutta oman pimeän puolesi kanssa. Sinussa on salaisia piirteitä, joita häpeät ja joista et haluaisi kertoa kenellekään. Asia voi tuntua pääsi sisällä suuremmalta kuin se todellisuudessa on. Voisitko kokeilla kertoa tilanteestasi jollekin luotettavalle ystävällesi? Jos se ei ole vaihtoehto, onneksi on internet! Nimimerkin takaa voi olla helpompaa jakaa omia kokemuksia samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa. Kun pääset purkamaan tuntojasi, olosi alkaa helpottaa.”
(Lihavoin ne jotka sopii tään hetkeen parhaiten)
Odotin tätä korttia, koska varasija ja tämän keskustelun luominen!
Eli toi salainen piirre jota häpeän on tää somen takia ahdistuminen ja siitä ahdistuminenkun odottaa reaktiota joltain ihmiseltä, muttei sitä saa ikinä. Ja tää hävettää mua, tuntuu musta hyvin lapselliselta, koska ajattelen että tää näyttää toisista oikein naurettavalta huolelta, mutta tämön ihmisen tuntien pitääkin nyt olla huolissaan meidän väleistä (reagoi ennen kaikkeen), ne ei oo ennallaan eikä tuu koskaan olemaankaan.
Niinhän käänteinen maljojen kasikin kertoi, jonka nostin äsken:
”Käänteinen Eight of Cups voi kertoa halusta palata jonkin tutun ja turvallisen pariin. Vaikka se tuntuisi hyvältä idealta, se ei kuitenkaan ole pidemmällä tähtäimellä oikea ratkaisu. Sinulle on luvassa vielä jotain paljon parempaa, mutta palaamalla takaisin vanhaan tilanteeseesi kerrot universumille, ettei sinua oikeastaan kiinnosta. Tekisit itsellesi vain karhunpalveluksen.”
Eli aivan paska idea haaveilla tästä taas, jes!! En haluu enää elätellä turhia toiveita ja ajatella tyhmiä, EN OLLENKAAN. Haluun eteenpäin ja olla onnellinen. Aurinko paistaa vielä risukasaankin. Mutta tämä ihminen ei anna sitä ikinä. Vaan joku muu, ensin se oon minä ja muut rakkaat <3
tästä syystä rakastan Tarot-kortteja, ne antaa voimaa ja toivoa elämään <3