Seksuaalisuus & sukupuoli Olin menossa suihkuun, vilkaisin peiliin, ja olin sillein, et...

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
..."Okei, muuten hyvä, mut mitä ihmettä noi kaks möhkylää tossa rintakehässä tekee? ,':I"

Jaahas, olenko jopa minäkin vihdoin oppinut ajattelemaan tämmösiä...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
Epätavalliset möhkylät kehossa, joita ei ole ennen huomannut ovat yleensä merkki syöpäkasvaimesta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,823
Reaktioarvo
2,892
Hmm. En halua millään tavalla vähätellä transkokemusta koska kunnioitan oikeasti jokaisen henkilökohtaista kokemusta, mutta musta tuntuu että mä itse käsitin ehkä kehodysforiani väärin. Mulla siis tosiaan oli samantyyppinen fiilis ja semi useinkin mutta nyt must on alkanu tuntuu et se ei ollu mitään kehodysforiaa. Must tuntuu et mulla ei oikeasti ole mitään ongelmaa mun kehon kans ja oon oppinut (kai) hyväksymään sen just sellasen ku se on, mut mun on ollu vaan tosi vaikee olla varsinkin sellasten osien kanssa joista kuulee kommenttia yms. Kuten sekin kun mun veli sano jotain et mun tissit roikkuu (se on kyllä totta) niin mietin sitä vieläkin ja mua ahdistaa vaikka oikeasti mun mielestä niissä ei oo mitään vikaa. Mutta kyllä mä siis edelleen häpeen itteeni. Mut joo, siis mun tapauksessa tossa oli varmaan kyse tuosta, mutta vaikka ei olisikaan niin ei sillä mitää välii. joka tapauksessa mitään korjaushoitoja en tuu koskaan tarviimaan. Sun tapauksessa tosin vaikea sanoa kun toi voi hyvin olla kehodysforiaa tai sitten se voi olla samankaltasta mitä mulla.

(Tosin täytyy silti sanoa että en silti koe olevani cis, mutta kehodysforiaa en koe oikeasti omaavani)

En tiedä miten tän oli tarkotus auttaa sua mut :D ihan hyvin on mahdollista että sulla on kyse myös kehodysforiasta. Ehkä jos tuo häiritsee sua ja ahdistaa niin kannattaa varmaan jutella jollekin ammattilaiselle tosin en tiedä kelle. Itsehän en ole vieläkään tainnut mainita yhellekään ammattilaiselle tästä mutta en tiedä tarviiko ees.
 
Ylös Pohja