Elokuvat & Sarjat Olipahan salkkarijakso :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,852
Reaktioarvo
2,893
Huutista

Spoiler jos joku ei oo nähny en halua pilata kenenkään katseluja 😃
Onkohan Sampo bisse 😍 jos on niin en kestä

Ja muutenkin aikas tapahtumarikas jakso ei helvetti et nauroin D:::::::

Ja täytyy kyl myöntää et ite ainakin ajattelin jo monta kertaa et tuleeko sampon ja kallen välille jotain. Niiku aikoja sitten. Jotenkin arvasin et tätä lähdetään viemään tähän suuntaan :D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
En oo nähny jaksoa mutta arvasin että jotain tommosta ne suunnittelee. Varmaan ihan rahan perässä kuitenki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,852
Reaktioarvo
2,893
En oo nähny jaksoa mutta arvasin että jotain tommosta ne suunnittelee. Varmaan ihan rahan perässä kuitenki.
Siis et sampo ois rahan perässä? Niinhän se onki ollu mut toi ei nyt enää vaikuttanu siltä ku meni sen verran paniikkiin ite siitä pususta :D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Siis et sampo ois rahan perässä? Niinhän se onki ollu mut toi ei nyt enää vaikuttanu siltä ku meni sen verran paniikkiin ite siitä pususta :D
En nähny vielä sinne asti ku jakso on kesken D: :DDD
Mä en oo koskaan ees seurannu Salkkareita ennenku aloin kumppanin mieliksi kattoa ja nyt raivoan joka päivä sille draamalle mitä ne siellä keksii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,852
Reaktioarvo
2,893
En nähny vielä sinne asti ku jakso on kesken D: :DDD
Mä en oo koskaan ees seurannu Salkkareita ennenku aloin kumppanin mieliksi kattoa ja nyt raivoan joka päivä sille draamalle mitä ne siellä keksii
Soriii :D hah joo toi on kyl moood. Ite kattonu tosin ihan pienestä asti, mummu opetti tän mulle 😅
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Soriii :D hah joo toi on kyl moood. Ite kattonu tosin ihan pienestä asti, mummu opetti tän mulle 😅
Nyt vasta sain katottua nuo uusimmat jaksot ja siellä on tosissaan joka helvetin porukalla omat kriisinsä :'DD ja perun puheet, ei ollu sampolla rahat enää mielessä D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,852
Reaktioarvo
2,893
Tuun hölisee taas vähän salkkareista: naurahtelin taas ku katoin äsken ton viikon kurkistuksen ja sampon "mä en oo kiinnostunu miehistä" XDDDD lmaooooo jotenki vaa se ääni millä se sano sen, repeilytti. Ahahahaaaaa kieltämättä kiinnostavaa nähdä mitä tässä sitten tapahtuu, onks sampo oikeesti esim bisse vai mitä.
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja