Aihe vapaa On ollut hieno päivä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Näin unta randomisti erikasta ja kieltämättä oli aika söps uni. Huvittava jopa. No sen nyt vielä juuri ja juuri kesti mutta sitten kun herrat hela ja Silvennoinen oli puoli seiskassa ni ei hyvää päivää ny taas :D aina vaa pahenee. Tiesittekö että hessun toisen kissan nimi on LEIPÄ 🍞

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja ei pelkästään tämä päivä ole ollut hurja vaan eilinen oli ehkä vielä pahempi nii mul pyörii pääs vielki kaikki fiilikset sieltä en ees tiedä miks mut nii. Pari päivää täs ollu kieltämättä vähän fever dream, tai no, koko kevät.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja päivä sen kun paranee vaan :D ihan hirveetäääää. Huoh ja hoih aake on nii söpö. Tää on: kyseenalaista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
RIP MINÄ aika hajota taas kun ei mistään tuu mitään, siis miten mä en vieläkään pysty unohtaa noita :DDDDDD noita eräitä ja en pysty unohtamaan edes erikaakaan vaikka luulin että se nyt olis edes jo ohi mutta sit näin unta siitä joten.. mitä vittua. Kuinka monta näitä henkilöitä oikein on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
HHHHHHHHH oon itkeny nii vitusti taas mitä vittua ei tästä tuu mitää :D tai enemmänkin ois voinu itkeä mut silti iha liikaa. Ja tää biisi:
Niin tärkee. Vitun.

Tää myös, vitun tärkee:
Huhhuh. Juu.

Mutta joo huhhuhh katoin samantha luxin videon demi lovaton kaapistatulosta (siis non-binaryna) ja aika paskoi kommenttei taas ihmisilt tullu demil ja sattu kyl itelläki vähän sieluun. Se on hauskaa että mulla osuu henkilökohtaisesti syvälle sekä enbyfobia että bifobia että ikäerofobia. On niin paljon asioita joiden takia ihmiset vihaa mua 😌✌️ nice. Eipä ihme että itsetunto on: miinuksen puolella. Mutta joo vois nukkuu ku väsyttää ihan helvetin paljon.

Ylös Pohja