Gallup Onko joku pelannu spiritismiä?

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Siis no siihen mukiin en kyllä usko, joku pelaajista sitä aina liikuttaa. Mutta ylipäänsä henkien kanssa yhteydenottoon...en mä ehkä uskaltais. Kuolleet on syystäkin kuolleita, en ees tiedä uskonko henkiin varsinaisesti, mutta uskon kuoleman jälkeiseen elämään ja siksi tuntuu jotenkin...väärältä törkkiä sitä asiaa. En oikein usko, että kuolleet jäis tänne henkinä pyörimään, mutta samalla tuntuu sellanen tunne että ne ois paras vaan jättää haudan lepoon ja olla siellä kunnialla. Et eiköhän ne sieltä sit pääse sinne minne oli tarkoituskin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Siis itseasias on kai olemassaki joku haamukirjoitus, tai joku sen tyyppinen ja siinä on ideana just se, että joku pitää kädessään kynää paperilla ja sitten se henki sen kautta kirjoittaa siihen paperille.
Oon itseasiassa pelannu tätäkin:D
Nyt kun sanoit niin muistan lol

Mut siis siinä käytettiin "pelimerkkinä" kynää josta molemmat piti kiinni ja sitä pidettiin ihsn muutaman millin korkeudella paperista jossa oli tyyliin kyllä/ei/en tiedä (en enää muista, saattoi olla ihan jotain muutakin:D)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon itseasiassa pelannu tätäkin:D
Nyt kun sanoit niin muistan lol

Mut siis siinä käytettiin "pelimerkkinä" kynää josta molemmat piti kiinni ja sitä pidettiin ihsn muutaman millin korkeudella paperista jossa oli tyyliin kyllä/ei/en tiedä (en enää muista, saattoi olla ihan jotain muutakin:D)
Oi jännää! :D Muistatko mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään?
 
Ylös Pohja