Aihe vapaa Onko Lidlin Siti cola hyvää? :D +teijän lemppari halppislimut?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
En ole maistanut, koska en juo sokerisia juomia mutta Lidlin Freeway Zero on ihan jees. Pahin juomani halpislimu on Rainbow Cola, maistuu ihan raudalta.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Meillä ostetaan yleensä Lidlistä juurikin tuota Siti Colaa, kun se on niin halpaa ja meijän perheellä sitä menee paljon koska iso perhe:D Onhan siitä oppinu tykkäämään, mutta kyllä oikee coca cola on silti ehkä vähän parempaa. Se Lidlin punaisen värinen limppari on myös älyttömän hyvää, en vaa ikinä muista sen nimee:D oisko jotain freeway merkkiä
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Maistoin jonkun entisen luokkakaverin synttäreillä, joten kovin tarkkaan en muista miltä maistui. En ainakaan erottanut sitä merkkituotteesta enkä varmaan erottaisi nytkään, kun harvemmin tulee limsaa juotua
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En oo varma, oonko koskaan juonut siti colaa. Mutta halpislimuista parasta on se rainbowin kokis.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
On se ihan ok, kyllä sitä juo jos on kärsiny helteessä monta tuntia ilman juotavaa.
Paras halppislimu oli Rainbown MangOrange, mutta en tiiä onko sitä enää missään, en ainakaan ite oo kaupassa nähny aikoihin.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Nyt muutamia halppislimuja maistelleeni oon todennu et siti jaffa on mun lemppari. 1,1€/pullo ja tietty 40snt pantti, eli ei tuu ihan hirveen kalliiks.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Nyt muutamia halppislimuja maistelleeni oon todennu et siti jaffa on mun lemppari. 1,1€/pullo ja tietty 40snt pantti, eli ei tuu ihan hirveen kalliiks.
Mä pidän Pepsi Maxista. Lähikauppani myy 2 packin kolmella eurolla. Pantiton hinta on 2.20. Eli Pepsi Maxin litrahinta on alle euron panttien jälkeen 😁
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mä pidän Pepsi Maxista. Lähikauppani myy 2 packin kolmella eurolla. Pantiton hinta on 2.20. Eli Pepsi Maxin litrahinta on alle euron panttien jälkeen 😁
Eikös se oo sillon 1,1e/litra? Täällä se ois 1,15e/litra. Siti jaffa taas on 1,1e ja ilman panttia 0,7e et kyl se tulee selkeesti halvemmaks varsinki jos paljon limua juo.

Pepsi max ja coca cola zero ja sprite zero on ihan parhaimpii limui noin yleisesti mut ne ei oo kyl mitään halppislimuja valitettavasti. :(
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Eikös se oo sillon 1,1e/litra? Täällä se ois 1,15e/litra. Siti jaffa taas on 1,1e ja ilman panttia 0,7e et kyl se tulee selkeesti halvemmaks varsinki jos paljon limua juo.

Pepsi max ja coca cola zero ja sprite zero on ihan parhaimpii limui noin yleisesti mut ne ei oo kyl mitään halppislimuja valitettavasti. :(
0.73 e olis litrahinta mun tiedoilla. Yhdessä isossa pullossa on 1.5 litraa limua.
 
Ylös Pohja