Musiikki Onko "liian halpa" ukulele

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Käytetty siis mutta epäilyttää kun on noin halpa.
Käytön jälkiä kuulemma on mutta muusta en tiedä.
Noin 10e maksais ja pääsisin kattomaan mutta en tiedä mikä on hyvä ja mikä ei. Reno merkkinen on
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Laitoin sille viestiä mut en tiiä ostanko jos on ihan surkee
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Joku kutsui! Täällä ollaan täällä ollaan!!!!

Meillä on ollut noita koulussa. Uutena tuo on kai 30€ eli halvimmasta päästä, mutta uskon että alottelijalle ihan kelpo soitin periaatteessa.
Kelpous tosin riippuu paljon siitä käytön asteesta. Kielet kuluu, mutta kannattaa tarkistaa, ettei itse soittimessa ole halkeamia tai reikiä ja että kaula on tukevasti paikallaan. Ongelmat niissä vaikuttaa akustiikkaan ja äänen laatuun ja voimakkuuteen. Kysy siis myyjältä noista asioista tai tarkista itse. Naarmujen kanssa voi ehkä elää, vaikka ilman olisi ehkä parempi.
Pääperiaate ostaessa on se, että sinusta soitin kuulostaa ja tuntuu mukavalle.
Meillä on ollut noita koulussa eli veikkaisin, että merkki on suht luotettava?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Joku kutsui! Täällä ollaan täällä ollaan!!!!

Meillä on ollut noita koulussa. Uutena tuo on kai 30€ eli halvimmasta päästä, mutta uskon että alottelijalle ihan kelpo soitin periaatteessa.
Kelpous tosin riippuu paljon siitä käytön asteesta. Kielet kuluu, mutta kannattaa tarkistaa, ettei itse soittimessa ole halkeamia tai reikiä ja että kaula on tukevasti paikallaan. Ongelmat niissä vaikuttaa akustiikkaan ja äänen laatuun ja voimakkuuteen. Kysy siis myyjältä noista asioista tai tarkista itse. Naarmujen kanssa voi ehkä elää, vaikka ilman olisi ehkä parempi.
Pääperiaate ostaessa on se, että sinusta soitin kuulostaa ja tuntuu mukavalle.
Meillä on ollut noita koulussa eli veikkaisin, että merkki on suht luotettava?
Juu toivotaan et olis hyvä.
Myyjä ei vaan vastaa viesteihin joten en tiedä onko jo mennyt vai ei\(•_•)/
Ja kiitos soitin asiantuntijalle koska itse en soittimista mitään tiedä:D
 
Ylös Pohja