Onko muilla varaaneilla heijastimet jo käytössä?

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
924
Kun nyt alkaa tää puolen vuoden pimeä aika niin iha hyvä ois olla ja jos on niin millasia, kuvankin voi laittaa.

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
700
Näin viime vuonna jotkut heijastinhanskat. Ostaisin kai jos törmäisin sellaisiin jossain kaupassa.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,762
Mulla on repussa ympäri vuoden kiinni yks heijastin. Mut joo pittäis alkaa taas pitää takin hihassa yms mut en vielä oo tarvinu takkii ulkona ku vaa sadesäällä nii oon unohtanu :'D

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
110
Omistan harmillisen vähän heijastimia kun on hukkunut viime vuosina aika paljon. Sellainen periaate mulla on että en heijastimia rahalla osta kun ovat yleisimpiä promotavaroita mitä Suomessa ilmaiseksi jaellaan. Tuulitakissa mulla killuu heijastin ympäri vuoden. Muihin vaatteisiin en ole vielä saanut aikaiseksi ripustella, kiitos muistutuksesta.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,641
On minulla, sellaiset roikkuvat heijastimet. Kun tulee pimeämpää, otan myös heijastinliivin käyttöön.

Baroque

Uusi
Reaktioarvo
7
Ei ole ja eilenkin illalla kyllä kuumotti että jäänköhän auton alle. :D Pitäisi käydä ostamassa uusi. Vanhat on kadonneet johonkin.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
on semmonen käteen lyötävä XD ja repussa roikkuu heijastinpehmo! se onkin jo 20-vuotias

Ylös Pohja