Älä levitä valheellista tietoa.Yllättäen niiden keskinäinen amistelu tappoi senkin.
Ylläpito ei halua uusia jäseniä.Oisko sinne toimivaa linkkiä?
Semmonen runkkausrinki sielläYlläpito ei halua uusia jäseniä.
Kuolaa erittynee eniten.Semmonen runkkausrinki siellä
Mitä sitten vaikka olis?Semmonen runkkausrinki siellä
Sulla taitaa olla rankka elämä.Kuolaa erittynee eniten.
No eikai kukkaan sanonu että haittais jotenki..Mitä sitten vaikka olis?
Niin?No eikai kukkaan sanonu että haittais jotenki..
Että vastauksesi oli vähän turhan hyökkäävä..
Ottaen huomioon, että noilla tietty elämä koostuu vihaamisesta ja itkunsekaisesta runkkaamisesta, niin ottavat kehuna vastaan typeryyttään.No eipä mulle ekana runkkausringistä tule ainakaan mieleen kehu... Ja sinne tuli eräitä trollaamaan/trolleja niin enpä ihmetelle olenkaan.
Eipä tuo kommentti ollut mulle muuta kuin toteamus ryhmittymän olemuksesta. Jännä juttu että pitää puolustaa itseään tyhjänpäiväisen foorumikommentin takia.No eipä mulle ekana runkkausringistä tule ainakaan mieleen kehu... Ja sinne tuli eräitä trollaamaan/trolleja niin enpä ihmetelle olenkaan.
Tyhjäpäiden foorumin takia?Eipä tuo kommentti ollut mulle muuta kuin toteamus ryhmittymän olemuksesta. Jännä juttu että pitää puolustaa itseään tyhjänpäiväisen foorumikommentin takia.
Tyhjänpäiväinen foorumikommentti tyhjäpäiden foorumista :DTyhjäpäiden foorumin takia?
Ihan viattomasti kyllä kyselin...No kiitosta vaan, näyttävästi itsekin olen sitten tyhjäpäinen kun käyn siellä. Ja eiks tää koko keskustelu vähän alkanut, siitä kun alettiin haukkua discordin jäseniä eikä varasijan käyttäjiä Mun mielestä on tyhmää haukkua ihmisiä oli sitten discordin tai varasijan käyttäjä. Mutta jätän tän omasta puolestani tähän.
Juu en tarkottanukaan sua 🧡.Ihan viattomasti kyllä kyselin...
En yksinkertaisesti tajua miten voi mennä tunteisiin joku runkkausrinkikommentti koska eihän se nyt ole edes millään tavalla luova tai henkilökohtainen heittoNo kiitosta vaan, näyttävästi itsekin olen sitten tyhjäpäinen kun käyn siellä. Ja eiks tää koko keskustelu vähän alkanut, siitä kun alettiin haukkua discordin jäseniä eikä varasijan käyttäjiä Mun mielestä on tyhmää haukkua ihmisiä oli sitten discordin tai varasijan käyttäjä. Mutta jätän tän omasta puolestani tähän.
Ei menny tunteisiinEn yksinkertaisesti tajua miten voi mennä tunteisiin joku runkkausrinkikommentti koska eihän se nyt ole edes millään tavalla luova tai henkilökohtainen heitto
No hyväEi menny tunteisiin
Hieno juttu!👍🙂Ei menny tunteisiin
Miksi käytät passiivis-aggressiivista emojia?Hieno juttu!👍🙂