haituvainen
Työsuojeluvaltuutettu
- Reaktioarvo
- 1,688
äiti ei anna miun pitää arkena puhelinta omassa huoneessani (ei vaikka se olis toisella puolella huonetta = kaukana miun sängystä). lomilla se kyllä antaa ja viikonloppusin myös, mutta arkena en kuulemma missään nimessä saa, vaan alkaa marmatus siitä että "puhelin pitää tuoda kiltisti minulle". ja toki sitä puhelinta ei voi jättää mihinkään keittiöön tms. näkösälle, vaan äiti ottaa sen itelleen oman sänkynsä päätyyn, niin että miulla ei oo mitään mahollisuutta hakea sitä yöllä itelleni :)) hän ei siis näköjään luota minuun tippaakaan tässä asiassa. ja joo myönnän, sillon tällön saatan jäädä hieman liian pitkäks aikaa valvomaan sen puhelimen kans ja totta kai uni on tärkeetä, joten siinä mielessä ymmärrän äitiä. mutta oon sitä mieltä että kun oon tän ikänen, niin äidin pitäs siirtää enemmän sitä vastuuta miulle että missä vaiheessa laitan puhelimen pois. veljeni sai kyllä miun ikäsenä pitää kännykän öisin huoneessaan, mutta näköjään miulle ei sitten heru luottamusta. siirryn kohta kuitenkin opiskelemaan toiselle asteelle niin eiköhän ois jo korkee aika lopettaa? vai aikookohan se ottaa miulta ikuisesti puhelimen pois illalla? sitäpaitsi muistan kun sanoin jo muutama vuosi sitten, että tämmönen järjestelmä tuntuu miusta epäreilulta, niin hän sano että "kyllä sie sitten ysillä saat pitää puhelinta öisin huoneessas, *veljeni nimi* sai myös luvan siinä iässä". no, mihinköhän se lupaus katos tässä vuosien aikana... kuulostaa teistä varmaan turhalta teiniangstilta, mutta tää kyllä raastaa hermoja ja on varmaan ikuinen tappelun aihe miulla ja äidillä D: