Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Onko tyylimoka käyttää sukkahousuja ja kärjestä avonaisia korkokenkiä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 108352" data-attributes="member: 89"><p>Hmm... ite oon aatellut, etteivät sukkikset ja kärjestä avoinaiset korkkarit ole hyvä yhdistelmä. :/ Tulee vähän samanlainen olo kuin sukat sandaaleilla.</p><p></p><p>Ovatko sun sukkikset ja korkkarit samanvärisiä keskenään? Nimittäin ite oon välillä huomannut, ettei mustista avokärkisistä korkkareista näe kenkien reikää, kun on mustat sukkikset yllä. Eikä myöskään ihonmyötäiset sukkikset huonojakaan ole tällaisessa tilanteessa.</p><p></p><p>Tosin multa on hankala kunnon muotivastauksia saada, kun olen itsekin pihalla vaatetusnormeista. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 108352, member: 89"] Hmm... ite oon aatellut, etteivät sukkikset ja kärjestä avoinaiset korkkarit ole hyvä yhdistelmä. :/ Tulee vähän samanlainen olo kuin sukat sandaaleilla. Ovatko sun sukkikset ja korkkarit samanvärisiä keskenään? Nimittäin ite oon välillä huomannut, ettei mustista avokärkisistä korkkareista näe kenkien reikää, kun on mustat sukkikset yllä. Eikä myöskään ihonmyötäiset sukkikset huonojakaan ole tällaisessa tilanteessa. Tosin multa on hankala kunnon muotivastauksia saada, kun olen itsekin pihalla vaatetusnormeista. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Onko tyylimoka käyttää sukkahousuja ja kärjestä avonaisia korkokenkiä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja