Oon nyt kuorossa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Aikuiskuorossa tällä kertaa, en enää lapsikuorossa:'D

Täällä lauletaan neliäänisesti nii vähäsen hankalaa haha mut eiköhän tää lähe sujumaan

Eri asia sit et miten pääsen kaikkiin esityksiin ku on joitaki missä pittää esiintyä eri kaupungissaki ja kaikkee
Mut no jaa onneksi ei oo pakollista se esiintyminen kummiskaa xd

Kahdeksas kääpiö

Harjoittelija
Reaktioarvo
8
Itekki oon nyt ollu pari viikkoo neliäänises kuoros ja hankalahkoo on vähä ollu. Se muitten laulama eri ääni ainaki ittee häiritsee jos ne iha vieres laulaa.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Itekki oon nyt ollu pari viikkoo neliäänises kuoros ja hankalahkoo on vähä ollu. Se muitten laulama eri ääni ainaki ittee häiritsee jos ne iha vieres laulaa.
Itellä se riippuu vähän laulusta ja et kui palijon oon ite sillä omalla äänellä laulua harjotellu:D
Kyllä muaki aluksi häiritti se et ku mun toisella puolella oli altto ja toisella sit sopraano (ei ihan vieressä mutta siinä kahen metrin päässä) ja ite ku oon ainakin näin alkuun alttojen joukossa nii meinasin laulaa monta kertaa sitä sopraanojen osuutta xD

Kahdeksas kääpiö

Harjoittelija
Reaktioarvo
8
Itellä se riippuu vähän laulusta ja et kui palijon oon ite sillä omalla äänellä laulua harjotellu:D
Kyllä muaki aluksi häiritti se et ku mun toisella puolella oli altto ja toisella sit sopraano (ei ihan vieressä mutta siinä kahen metrin päässä) ja ite ku oon ainakin näin alkuun alttojen joukossa nii meinasin laulaa monta kertaa sitä sopraanojen osuutta xD
Kuulostaa tutulta. :)

Ylös Pohja