Aihe vapaa Oon syntyny väärään maahan

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Siis en tiiä mistä tää johtuu mut pienest pitäen oon aina halunnu olla ruotsalaine, kannatan ruotsii kaikes esim.lätkäs, haluun asuu ruotsis, rakastan ruotsin kieltä.

Katoin just joku päivä vadelmavenepakolaisen ja se tyyppi oli niin minä. Puen päälle mieluummin ruotsin kannatuspaidan ku suomen. Vanhemmat ja perheenjäsenet pitää mua hulluna ku ne aina valittaa jotain et ”ei kukaan suomalaine kannata ruotsia” ja aina ku suomalaiset haukkuu ruotsalaisii nii tulee paha mieli ihaku mua ois haukuttu + mua sanotaa isänmaan pettäjäks ja sitä rataa.

Pitäis oikeesti muuttaa ruotsiin.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Siis en tiiä mistä tää johtuu mut pienest pitäen oon aina halunnu olla ruotsalaine, kannatan ruotsii kaikes esim.lätkäs, haluun asuu ruotsis, rakastan ruotsin kieltä.

Katoin just joku päivä vadelmavenepakolaisen ja se tyyppi oli niin minä. Puen päälle mieluummin ruotsin kannatuspaidan ku suomen. Vanhemmat ja perheenjäsenet pitää mua hulluna ku ne aina valittaa jotain et ”ei kukaan suomalaine kannata ruotsia” ja aina ku suomalaiset haukkuu ruotsalaisii nii tulee paha mieli ihaku mua ois haukuttu + mua sanotaa isänmaan pettäjäks ja sitä rataa.

Pitäis oikeesti muuttaa ruotsiin.
Oletko käynyt Ruotsissa?
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
En koskaan siis astunukkaa sinne maaperälle. Tosin laivassa satamassa ollu mut ei sitä lasketa. Oon googletellu kaupunkei ja kattonu kuvii sielt eri paikoist. Niin nättii.
Toivottavasti pääset käymään Ruotsissa jossain vaiheessa. Ei se niin kaukana kuitenkaan sijaitse, että sinne meneminen tai muuttaminen olisi mahdotonta. Moni suomalainen menee vaihtariksi Ruotsiin.
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Toivottavasti pääset käymään Ruotsissa jossain vaiheessa. Ei se niin kaukana kuitenkaan sijaitse, että sinne meneminen tai muuttaminen olisi mahdotonta. Moni suomalainen menee vaihtariksi Ruotsiin.
Taitaa olla joskus muutto sinne. Haluun ruotsin kansalaiseks.
Mua vituttaa se et lähes kaikki suomalaiset dissaa ruotsii, etenki ku se suli lätkäs kanukeil.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Kävin Ruotsissa viimeksi taaperona :)) Muutoin en oo käynytkään missään.
 
Ylös Pohja