Syvälliset oonko ainoa joka epäonnistuu fantasioissakin?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Okei, mun täytyy varoittaa että tää saattaa triggeröidä jotain, mut en osaa hahmottaa enkä selittää et ketä tää saattais triggeröidä. Mut jos tuntuu epämukavalta lukea niin älä jatka. Mun on vaan pakko avautua, koska en tiiä onks tää jotenkin kummallista.
Mutta itse asiaan:
En pysty nykyään nauttimaan haaveilusta/fantasioinnista kun niissäkin aina epäonnistun/jokin menee muuten pieleen.
Esim jos kuvittelen väittelytilanteita jossa oon:
-Oon voitolla, mutta sitten joku heittää argumentin, joka saa mut häviämään ja kaikki nauraa mulle ja nauraa mulle sen tilanteen jälkeenkin. Ja vaikka osottaisin pahan mieleni, muut ihmiset alkaa kiusaamaan siitä lisää. Ja siitä tilanteesta minut muistetaan aina.
Tai kuvittelen että oon rakastumassa johonkin ihmiseen, mutta:
-Näen sohvalla että kuvitteellisen rakkaani kainalossa onkin joku muu, meen vittuilemaan niille asiasta ja minut muistetaan siinä fantasiassa liian omistuksenhaluisena ja myrkyllisenä ihmisenä, että kaikki alkaa vältellä mua fantasioissani.
Kerran myös haaveilin omista häistäni, mutta joku muhun ihastunut tyyppi, jolle olin antanut pakit ihan oikeassa elämässä, tuli kostamaan ja murhasi sulhaseni häissäni.

Suurin osa näissä fantasioissa esiintyvistä ihmisistä on ihan oikein olemassa mut yksikään fantasian tapahtuma ei perustu tositapahtumiin. Mut osa fantasioista saattaa nousta joistakin mun omista huolenaiheista.

Nuo negatiiviset ajatukset vaan syöksyy jostakin haaveilun aikana. Tuntuu etten itse ainakaan tietoisesti valitse niitä, vaan joku aivon sopukka keksii että okei haaveissakaan ei saa mennä hyvin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mulla ei oo ihan aina noin kamalia fantasioita, mut kuiteski tosi palijon samantyyppisiä D':
Usein saatan haaveilla jostaki mitä oon halunnu tapahtuvan pitkään mut sit siinä mun haaveessa se jokin muuttuu aina painajaiseksi D:
 
Ylös Pohja