Aihe vapaa Oonko ainoo ketä tykkää rokotuksista?

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Siis tykkään siit tunteesta ku piikki menee läpi : D
Katon aina rokotuksis sitä piikkii ja voisin mennä vapaaehtosesti vaik joka päivä piikil.
Pääsee täl viikol rokotuksee, koronan 3.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
No siis en mä sitä nyt mitenkään rakasta mut en vihaakkaan. Verikokeissa toisaalta kyllä aina katon kun pistävät
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Oikeasti sairaat setit. Pelkään piikkejä kuollakseni, mutta vain silloin kun itseäni pistetään. Muiden pistäminen (= potilaiden kanylointi sellaisella hirvittävällä harppuunalla) on ihan siedettävää.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
olet D:: en tykkää siitä tunteesta, ku pistetään - vielä vähemmän pidän verikokeista, hyrryr
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Oikeasti sairaat setit. Pelkään piikkejä kuollakseni, mutta vain silloin kun itseäni pistetään. Muiden pistäminen (= potilaiden kanylointi sellaisella hirvittävällä harppuunalla) on ihan siedettävää.
Repesin tolle harppuunalle:D
Olenkohan sitten psykopaatti kun olin ihan innoissani ysillä kun sain pistää kaikkia kavereita turvalansetilla että saan niiltä verta?:DD
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
rokotukset on kamalia kun piikki vaan tökätään käsivarteen, verikokeet tai suoneen laittaminen taas ei haittaa ollenkaan kun tottunut siihen. mut lihakseen tai vaan ihon alle laitto, yök xd
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Repesin tolle harppuunalle:D
Olenkohan sitten psykopaatti kun olin ihan innoissani ysillä kun sain pistää kaikkia kavereita turvalansetilla että saan niiltä verta?:DD
On ne TT:ssä käytettävät 18G kanyylit aika harppuunoita, vaikka onhan niitä paljon isompiakin toki.

Ihmisten pistäminen on kyllä ihan lystiä puuhaa, joten lienen itsekin psykopaatti. Vaikka välillä pelottaa, että satutan.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
On ne TT:ssä käytettävät 18G kanyylit aika harppuunoita, vaikka onhan niitä paljon isompiakin toki.

Ihmisten pistäminen on kyllä ihan lystiä puuhaa, joten lienen itsekin psykopaatti. Vaikka välillä pelottaa, että satutan.
Okei uskon että ne on. Mulla ollut kanyyli viimeksi joskus kolmevuotiaana:D
Mutta Jaa tervetuloa kerhoon sitten:D
 
Ylös Pohja