Ootko joskus tilannut jotain, mitä et lopulta saanut?

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Minä en ainakaan vielä, mutta vähän tässä kuumottelee. Sain viestin, että paketti on matkalla, mutta seurantakoodia ei ole. Paketin toimittaa joku kuriirifirma, mutta en tiedä miten. (Siis tuleeko se kotiovelle, ja jos eivät tavoita minua, minne se paketti päätyy? Ja saanko asiasta tekstiviestin vai jonkun lapun postilaatikkoon?) Veisivät mieluummin lähimpään Postin toimipisteeseen :/

Jos oot tilannut jotain, jonka tuo perille joku kuriirifirma (tässä tapauksessa FedEx), niin miten toimi?
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Oon tilannut vain luotettavista paikoista ja aina ovat tulleet perille. Monta kertaa olen kuullut, että vaikka tilaukset Sheinistä ovat jääneet sille tielleen. Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluu.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Oon tilannut vain luotettavista paikoista ja aina ovat tulleet perille. Monta kertaa olen kuullut, että vaikka tilaukset Sheinistä ovat jääneet sille tielleen. Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluu.

Shein on kuulemani mukaan muutenkin epäilyttävä ja epäeettinen, joten siitä en ihmettelisi. Mua arveluttaa lähinnä toi kuriirifirma ja miten se toimii. Tilasin nailpolish directistä ja se vaikuttaa ihan asialliselta.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Shein on kuulemani mukaan muutenkin epäilyttävä ja epäeettinen, joten siitä en ihmettelisi. Mua arveluttaa lähinnä toi kuriirifirma ja miten se toimii. Tilasin nailpolish directistä ja se vaikuttaa ihan asialliselta.
Ite kans aika huonosti tiedän noista kuljetusfirmoista, mutta kyllähän monilla saattaa mennä useitakin arkipäiviä, että tavarat löytää perille.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Sain pakettini keskiviikkona. Se oli noin viikon myöhässä, mutta pääasia, että kynsilakat on nyt mulla. Jouduin soittamaan kuriirifirman asiakaspalveluun (en oo varmaan koskaan soittanut mihinkään asiakaspalveluun) kun ehdin vaihtaa kaupunkia tässä välissä enkä halunnut pakettia toimitettavaksi siihen toiseen osoitteeseen.

// Löysin seurantakoodin lopulta ja paketti lähti Britanniasta heti tilaamisen jälkeen. Se vaan pötkötti jossain Tukholmassa kokonaisen viikon ennen kuin tuli Suomeen.
 
Liittynyt
28.5.2022
Viestejä
10
Reaktioarvo
7
Silloin kun Pokemon Go julkaistiin, tilasin ystävälleni joltain huijaussivustolta Pokemon-fanituotteita lahjaksi hyväuskoisena ja kun lähetin valitusviestin sinne niin sivusto poistettiin D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Tilasin 2008 vaimon Kiinasta. Sain muumion, olin ??? että ei tämä vetele ja sain hyvityksenä Amazonilta 19.99 dollarin arvoisen lahjakortin.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Silloin kun Pokemon Go julkaistiin, tilasin ystävälleni joltain huijaussivustolta Pokemon-fanituotteita lahjaksi hyväuskoisena ja kun lähetin valitusviestin sinne niin sivusto poistettiin D:

D:

//Jostain syystä toimin niin kuin demissä ja vastasin kahdessa viestissä, vaikka täällä saa oikein useamman lainauksen samaan viestiin.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Minä en ainakaan vielä, mutta vähän tässä kuumottelee. Sain viestin, että paketti on matkalla, mutta seurantakoodia ei ole. Paketin toimittaa joku kuriirifirma, mutta en tiedä miten. (Siis tuleeko se kotiovelle, ja jos eivät tavoita minua, minne se paketti päätyy? Ja saanko asiasta tekstiviestin vai jonkun lapun postilaatikkoon?) Veisivät mieluummin lähimpään Postin toimipisteeseen :/

Jos oot tilannut jotain, jonka tuo perille joku kuriirifirma (tässä tapauksessa FedEx), niin miten toimi?
Monesti Kiinasta.
 
Ylös Pohja