Aihe vapaa Ootteko hampparitietäjiä tän testin perusteella?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Tuloksesi: 2 / 8

Amatöörisuoritus


Tästä yrityksestä ei jäänyt jälkipolville mainittavaa. Ehkä et ole pikaruokaihmisiä.


Olin yllättynyt tuloksesta, kun lukioaikoina tuli käytyä yleensä vähintään kerran kuussa hampparilla. :D Kai sit näin huono tulos, kun ei oo nykyään tullut hampparila käytyä käytännössä lainkaan.

 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756

Tuloksesi: 5 / 8​

Olet yleissivistynyt

Vastauksesi perusteella ajat tasaisin väliajoin autokaistan kautta kotiin. Tiedät hyvän päälle, mutta makusi ja tietämyksesi eri hampurilaisten suhteen on vielä hieman alikehittynyt. Käytkö aina saman ketjun hamppariravintoloissa?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
2/8. Todella harvoin tulee käytyä pikaruokaloissa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
3/8 D: kahdessa olin kahen vaiheilla ja sit meni väärin ;___; saakeli
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505

Tuloksesi: 6 / 8​

Itse burgerimestari

Vastaustesi perusteella kuulut pikaruokaravintoloiden kanta-asiakaskuntaan. Tunnet ruokalistan kuin omat taskusi, etkä kavahda sen lihattomia versioita. Ehkä suunnittelet haukkaavasi hampurilaista tänäänkin?


En oo maistanut noista oikeesti puoliakaan, kun ostan nykyään lähinnä kasvisversioita, jos niihin eksyn.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
5/8 :o

Käyn toodella harvoin syömässä hamppareita, ja silloinkin aina mökissä! :o ':D
Toisaalta hesen hamppareita on mainoksista johtuen tullut katseltua ja ainoat joita ei tunne taisi olla Burger King :D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563

Tuloksesi: 4 / 8​

Olet yleissivistynyt


Eipä tule käytyä syömässä hampurilaisia :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511

Tuloksesi: 5 / 8​

Olet yleissivistynyt

Vastauksesi perusteella ajat tasaisin väliajoin autokaistan kautta kotiin. Tiedät hyvän päälle, mutta makusi ja tietämyksesi eri hampurilaisten suhteen on vielä hieman alikehittynyt. Käytkö aina saman ketjun hamppariravintoloissa?
😂 Toi yleissivistynyt-sana kuulostaa hassulta tässä asiayhteydessä.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Sain 1/8 ja senkin arvaamalla. Meillä ei ikinä käyty pikaruokaravintoloissa ja sen jälkeenkään en oo oikeen perustanut mistään mitä siellä on. Oon aika kiitollinen ettei mun vanhemmat koskaan vieny mua mäkkäriin (oon vaan kerran eläissäni käynyt ja sekin ulkomailla), kun nyt aikuisenakaan en osaa sitä arvostaa ja muussa tapauksessa oisin aika varmasti rakastunut tuohon
 
Ylös Pohja