Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
.....
Mä olin 20 kun kävin ekan kerran ulkomailla. Ei mun vanhemmilla ollut koskaan varaa ees mihinkään risteilyihin.Ja ihan vaan siksi että edelleen hämmennyn, kun joku sanoo ettei oo ikinä käyny ruottissa :D
En mie sillä että kaikilla pitäis olla varaa ulkomaanreissuihin. Asun itte ihan rajalla niin on vaikea hahmottaa tota :DMä olin 20 kun kävin ekan kerran ulkomailla. Ei mun vanhemmilla ollut koskaan varaa ees mihinkään risteilyihin.
Mä olin 20 kun kävin ekan kerran ulkomailla. Ei mun vanhemmilla ollut koskaan varaa ees mihinkään risteilyihin.
Aa aivan. Mäkin olin tyyliin 15 kun tajusin ettei joka paikkakunnalla oo omia laskettelurinteitä :DOon muistaakseni samoilta seuduilta ku helmi ja tosiaan siellä käydään Ruotsissa esim ruokakaupassa jos sattuu olemaan halvempaa. Ei siis liity mitenkään lomailuun tai varakkuuteen, ihan vaan siihen että ku lapsena tottuu siihen että pompitaan kahden maan väliä niin sen älyää vasta tosi myöhään ettei kaikki asukaan rajakaupungeissa.
Mulle oli samantyylinen pöljä yllätys sekin ettei kaikki oo uineet meressä tai edes nähneet sitä.