AMK opintopisteitä "finnish for foreigners" kurssista?

AMK, ammattikorkeakoulu.

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Jos teen vaikka tuon kurssin, mikä on 5 op arvoinen ja suomalainen, niin saanko siitä opintopisteet? :D Mietin lähinnä sitä miten kela katsoo tätä, välittävätkö ne siellä jos teen tän kurssin? Tää ei voi olla dildoin kysymys minkä kysyn täällä :)
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Oon nyt tehny 66,5% kurssista ja tarvii tehdä 80% et pääsee läpi.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ei perse! Eiks kurssin vetäjät huomaa mitään? :'D Ihmettelevät, kun joku niin sujuvaa suomea viäntää. xD
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Ei perse! Eiks kurssin vetäjät huomaa mitään? :'D Ihmettelevät, kun joku niin sujuvaa suomea viäntää. xD
Tää on non stop kurssi, niin en usko että ne kattelee mua erikseen. Eikä tähän kurssille ollut mitään vaatimuksia, että ei sais oikeasti osata suomea ennen tätä :D

kannattaa tsekata myös muuta kurssitarjontaa! meillä on mm. 5 op kursseja joissa harjoitellaan stressinhallintaa meditaation keinoin tai wordin käyttöä :) kaverit sai näillä fuksivuonna hyvin op kasaan.
Pitää pitää mielessä :devilish:
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,222
Reaktioarvo
824
Jos teen vaikka tuon kurssin, mikä on 5 op arvoinen ja suomalainen, niin saanko siitä opintopisteet? :D Mietin lähinnä sitä miten kela katsoo tätä, välittävätkö ne siellä jos teen tän kurssin? Tää ei voi olla dildoin kysymys minkä kysyn täällä :)
eihän ne nää mistä ne pisteet on tullu.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Tää on non stop kurssi, niin en usko että ne kattelee mua erikseen. Eikä tähän kurssille ollut mitään vaatimuksia, että ei sais oikeasti osata suomea ennen tätä :D


Pitää pitää mielessä :devilish:
No jaa, jos ens syksynä korkeekouluun pääsen, niin yritän pitää tän kikan korvan alla. Kiitoksia vaan vinkistä! 👍🏼
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Tän kurssin haastavin osuus on ymmärtää englanninkieliset ohjeet:ROFLMAO:
Kuolen
 
Ylös Pohja