Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Ostatteko pikamuotia?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 73879" data-attributes="member: 289"><p>ostan. pääasiassa hinnan takia, mut myös erittäin iso tekijä on se, että ei mun koossa saa kestäviä vaatteita D: mut noh, jos ny oisin yhtäkkii tosi hyvätulonen tai jotai ni big woop, ei voi siltikään basically ostaa mitään mistään. noh, onneks eettisetki merkit on alkanu lisää isoja kokoja, mut nooo nii. kirppareil en käy, koska en löydä yleens mitään omassa koossa. ainaki mun kokemuksien mukaa se on niin iso homma löytää isoja vaatteita kirppareilt et vittu huhhuh. </p><p></p><p>toisaalta, ku ostan vaatteen, ni käytän sitä tosi kauan. esim. mul on monia vaatteita, joita oon käyttäny 3-5 vuotta. lisäks mul on pari äidin vanhaa vaatetta 80-luvulta, joita vaalin D: </p><p></p><p>kyl muakin välillä mietityttää, ku ostan pikamuotia. vaateteollisuus on yks saastuttavimmista perkeleistä ja aivan kaikki tehään hikipajoissa, joka on täysin väärin. mut sit toisaalta mä mietin myös niin, että ei se oo yksittäisen kuluttajan vika, että maailma on menny tällaseks. tai niinku joo, ihmiset saa olla ostamatta tai ostaa pikamuotia, mut sit en tiedä onks siit viisasta ketään kritisoida. kritisoikaa mieluummin kapitalismia, joka on johtanu tähän. paitsi jos ihmisel on oikeesti varaa valita, ja silti päättää ostaa pikamuotia eikä laadukkaampia vaatteita ni sitä voi must kritisoida ja ihmetellä, koska onhan se oikeasti aika outoa. lähinnä niinku et jos sä voit ni miksi ei?</p><p></p><p>varsinki jos rahan tai kokojen puutteen vuoksi ostaa pikamuotia, ei se tee susta pahaa ihmistä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 73879, member: 289"] ostan. pääasiassa hinnan takia, mut myös erittäin iso tekijä on se, että ei mun koossa saa kestäviä vaatteita D: mut noh, jos ny oisin yhtäkkii tosi hyvätulonen tai jotai ni big woop, ei voi siltikään basically ostaa mitään mistään. noh, onneks eettisetki merkit on alkanu lisää isoja kokoja, mut nooo nii. kirppareil en käy, koska en löydä yleens mitään omassa koossa. ainaki mun kokemuksien mukaa se on niin iso homma löytää isoja vaatteita kirppareilt et vittu huhhuh. toisaalta, ku ostan vaatteen, ni käytän sitä tosi kauan. esim. mul on monia vaatteita, joita oon käyttäny 3-5 vuotta. lisäks mul on pari äidin vanhaa vaatetta 80-luvulta, joita vaalin D: kyl muakin välillä mietityttää, ku ostan pikamuotia. vaateteollisuus on yks saastuttavimmista perkeleistä ja aivan kaikki tehään hikipajoissa, joka on täysin väärin. mut sit toisaalta mä mietin myös niin, että ei se oo yksittäisen kuluttajan vika, että maailma on menny tällaseks. tai niinku joo, ihmiset saa olla ostamatta tai ostaa pikamuotia, mut sit en tiedä onks siit viisasta ketään kritisoida. kritisoikaa mieluummin kapitalismia, joka on johtanu tähän. paitsi jos ihmisel on oikeesti varaa valita, ja silti päättää ostaa pikamuotia eikä laadukkaampia vaatteita ni sitä voi must kritisoida ja ihmetellä, koska onhan se oikeasti aika outoa. lähinnä niinku et jos sä voit ni miksi ei? varsinki jos rahan tai kokojen puutteen vuoksi ostaa pikamuotia, ei se tee susta pahaa ihmistä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Ostatteko pikamuotia?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja