Tyyli Ostin hiusvärin..

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Huomenna ois tarkotus äipän kanssa värjätä, jää nähtäväksi mitä siitä tulee.. :D
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
ongelma on että pelkään ettei kaunista tule itse. Sen takia yleensä kampaajalla käynyt sen tekemässä mutta perkule kun se on kallista
tiedän tunteen, hyvin on itsellä kotivärjäykset onnistuneet kun olen pari kertaa aikaisemmin värjännyt! voithan sä pyytää jotakin läheistä avuksi, hyvällä tuurilla jos joku ystävistä on kampaaja! :D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,565
tiedän tunteen, hyvin on itsellä kotivärjäykset onnistuneet kun olen pari kertaa aikaisemmin värjännyt! voithan sä pyytää jotakin läheistä avuksi, hyvällä tuurilla jos joku ystävistä on kampaaja! :D
siis oon värjänny ennenkin himassa vielä kun porukoilla asuin niin usein isosiskot tuli sen laittamaan mutta nyt kun asuu toisella puolella Suomea ja kaikki kaveritkin siellä päin niin pakko se on mennä kampaajalle :D
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
siis oon värjänny ennenkin himassa vielä kun porukoilla asuin niin usein isosiskot tuli sen laittamaan mutta nyt kun asuu toisella puolella Suomea ja kaikki kaveritkin siellä päin niin pakko se on mennä kampaajalle :D
Aa okei no sitten on tilanne vähän eri, toivottavasti saat kuitenkin hiuksesi värjättyä! :D
 
Ylös Pohja