Oudot asiat jotka triggeröi

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
tai "triggeröi", en oo vieläkään ihan varma miten tota sanaa kuuluis tälleen suomeks käyttää, mutta menkööt. ':D

Mun siskon skoban ääni jostain syystä saa mut jotenkin hermostumaan tai ahdistumaan, varsinkin jos oon kotona ja kuulen jo kaukaa, kun skoba lähestyy. Sama juttu on myös esim, meidän auton ääni, kun senkin kuulen jo aika kaukaa ja silloin tiedän, että joku on tulossa kotiin ja rauha rikkoutuu hetkeksi. Joskus, kun oon yksin kotona saatan kuulla näitä ääniä ns. harhoina, siis sellaisina ihan etäisinä ääninä ja se on tosi ärsyttävää, koska sitten hermostun vaan entisestään. Joskus myös muiden autojen tai skoottereiden äänet aiheuttaa saman reaktion, varsinkin jos odotan, että joku on tulossa kotiin. Mä en tiedä mistä tää johtuu, ehkä siitä, että tykkään olla joskus kotona yksin tai sitten tää on jäänyt jotenkin lapsuudesta ja jostain syystä vaan aiheuttaa mussa tälläsen reaktion. En siis mitenkään suutu, mutta lähinnä ahdistun tai stressaannun tmv.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,009
Reaktioarvo
8,485
En tiedä onko se "outoa", mutta tarpeettomat anglismit ja kielen raiskaukset.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Vähän kaikki :D
Tänään triggeröidyin siitä ku olin kuuntelemassa puhetta ja se tyyppi yskähteli joka lauseen välissä, teki mieli potkasta jotakuta :'D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Pikkuveljen äänet kun se leikkii. Pitää semmosta ulinaa ja päristelee.
Onneks sen leikki vaihe loppuu kohta, nyt semmoset n.10 vuotta sitä oon kuunnellu ja ärsyttää suunnattomasti.
 

Barefootbandit

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
107
Reaktioarvo
133
Moni sanoo, että ei tehnyt lomalla "mitään" ja että turhauttaa, kun kysellään lomasta, koska ei tee lomilla "mitään".
No, etköhän sinäkin kumminkin jotain tehnyt. Se, ettei käynyt vesihiihtämässä Alpeilla ja sukeltamassa pyramideilla (tuleeko tähän pilkku?) ei tarkoita, ettei tehnyt mitään. Jos olit kotona ja katsoit Netfilixiä, se on jotain.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hyvin moni asia. Esimerkiksi niistämisestä tuleva ääni. Todella saa aikaan hillittömän vihan/inhonpurkauksen jota harvemmin ulospäin tosin näytän. En aina itsekään pysty omaa nenääni niistämään, joskus taas olen immuuni sille äänelle jos se itsestäni tulee.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Sellaset ihmiset jotka on ihastuneina/rakastuneina ihan sokeita ja tyhmiä ja käyttäytyy ääliömäisesti ja sitten vielä ollaan toisessa kiinni jossain julkisella paikalla. Helvetin ärsyttävää.
 
Ylös Pohja