Poistettukäyttäjänimi502
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 826
Ei musta oo asumaan täällä. En haluais nähdä ketään ja kerrostaloelämä on helvettiä
Kuka hullu haluaa asua kaupungissa?Pääsisimpä asumaan kaupungissa.
No tämähän se omakin toive oli koko teini-iän. Tiedäpä sitten miksi.Pääsisimpä asumaan kaupungissa.
Mie!! En jaksa ko kouluun ja kavereille on yli 25km :Dd ja kaupunkiin joku 30km eikä sekkään kummonen oo..Kuka hullu haluaa asua kaupungissa?
Mulla menee kaupungissa bussilla koulumatkaan ja kavereille yli tunti, maalla meni autolla vartti ja bussilla puol tuntia. Porukkaa niin järkyttävästi ja kiertää jokaisen sivukujan :)Mie!! En jaksa ko kouluun ja kavereille on yli 25km :Dd ja kaupunkiin joku 30km eikä sekkään kummonen oo..
No eipä. :D Ootko ikinä yrittänyt esim istua rauhassa kerrostalon pihassa pultsareiden ja narkkien keskellä.Pääsispä kaupunkii asuun. Tai no, pikkukylähän tää on, mutta haluun jo asuu ihan koulun vieres omas kodissa. Varmasti aivan perseestä, mutta vähemmän perseestä ku "kotona" oleminen. Kerrostalos voi kuuluu äänii ja olla välil ahistavaa, mut kukaan ei ainakaan yhtäkkiä ilmesty viereen kertoon jotai homofoobista vitsiä tms
Jos asuisin kaupungissa pyöräilisin joka paikkaan??Mulla menee kaupungissa bussilla koulumatkaan ja kavereille yli tunti, maalla meni autolla vartti ja bussilla puol tuntia. Porukkaa niin järkyttävästi ja kiertää jokaisen sivukujan :)
Isojen ostosten, satojen sivujen paksuisten koulukirjojen tai treenikamppeiden kanssa? Epäilen. Ja kyllä ne välimatkat saattaa olla isoja myös kaupungissa. Mulla tulee esim parhaan ystäväni luokse sen 15 km matkaa vaikka samassa kaupungissa asutaan :D Samahan se sit on jo pyöräillä se 25 km siellä maalla.Jos asuisin kaupungissa pyöräilisin joka paikkaan??
No siis ei mun reenikamppeet oo mikään este pyöräilylle? Tai repussa olevat kirjat? Ja pyörällä/kävellen kaupassa käyminen ei oo ongelma jos ei osta oikeasti montaa kassillista ruokaa.Isojen ostosten, satojen sivujen paksuisten koulukirjojen tai treenikamppeiden kanssa? Epäilen. Ja kyllä ne välimatkat saattaa olla isoja myös kaupungissa. Mulla tulee esim parhaan ystäväni luokse sen 15 km matkaa vaikka samassa kaupungissa asutaan :D Samahan se sit on jo pyöräillä se 25 km siellä maalla.
Kyllähän sitä lyhyemmät matkat joo pyöräilee. Mäkin pyöräilen nyt parin kilsan matkan työharkkaan kun ei tarvii mukaan juuri mitään muuta kuin lompakon ja työkengät, samaten töihin oon voinut kävellä. Mut esim ruokaostosten kanssa pyörä alkaa olla jo aika mahdottomuus, ellei käy joka päivä kaupassa tekeen vaan pieniä ostoksia. Ei mahdu reppuun.
Ite oon siis asunut elämästäni 20 vuotta juurikin 25 km päästä koulusta, kavereista ja kaupoista ja paljon pienemmällä vaivalla siellä hoitui oikeastaan kaikki. Tai sit täälläkin pitäis olla oma auto. Tai asua keskustassa, mikä on kallista.
Samaa mieltä. Asun sen verran keskustan ulkopuolella, että auto helpottaa elämää huomattavasti. Isot kaupat (ja kirpputorit hehheh) on melko kaukana, joten isojen ostosten raahaaminen monta kilometriä ei kuulosta mukavalta.Isojen ostosten, satojen sivujen paksuisten koulukirjojen tai treenikamppeiden kanssa? Epäilen. Ja kyllä ne välimatkat saattaa olla isoja myös kaupungissa. Mulla tulee esim parhaan ystäväni luokse sen 15 km matkaa vaikka samassa kaupungissa asutaan :D Samahan se sit on jo pyöräillä se 25 km siellä maalla.
Kyllähän sitä lyhyemmät matkat joo pyöräilee. Mäkin pyöräilen nyt parin kilsan matkan työharkkaan kun ei tarvii mukaan juuri mitään muuta kuin lompakon ja työkengät, samaten töihin oon voinut kävellä. Mut esim ruokaostosten kanssa pyörä alkaa olla jo aika mahdottomuus, ellei käy joka päivä kaupassa tekeen vaan pieniä ostoksia. Ei mahdu reppuun.
Ite oon siis asunut elämästäni 20 vuotta juurikin 25 km päästä koulusta, kavereista ja kaupoista ja paljon pienemmällä vaivalla siellä hoitui oikeastaan kaikki. Tai sit täälläkin pitäis olla oma auto. Tai asua keskustassa, mikä on kallista.