Mielenterveys paha olla

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
itkettää kokoajan. heti jos joku menee pieleen tai varsinko jos siitä sanotaan mulle, niin meinaan vaan purskahtaa itkuun. nytki meinaan alkaa itkeen.

vähän jotenki tyhjä olo. ja semmonen että oisin jotenki turha ja tarpeeton eikä kukaan välitä tai huomaa.

harmittaa kun tappelin yhen kaverin kanssa ja vähänniinku sovittiinki ja kaikki oli tännään ihan hyvin, kunnes iltapäivällä se oli jotenki vihasen olonen.

musta myös tuntuu, ettei mun toinen kaveri halua olla mun kans ollenkaan, vaan on vaan niitten sen muitten kavereitten kanssa. enkä myöskään uskalla ottaa asiaa puheeks ku ollaan serkkuja ja pelkään että kaikki se kiva mitä meillä on koulun ulkopuolella hajoaa ja ois vaan inhottavaa ku silti pitäis nähä toista.

sählyssäki aina hirveän ulkopuolinen olo ku muilla on ne omat kaverit ja mulla ei


en ees tiiä kelle voisin puhua tästä D: juttelin kyllä yhen ihanan open kanssa tosta mun tilanteesta tuon mun serkun kanssa ku se huomas ku itkin koulussa, mutta en sitten tiiä
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Harmillista, turhan tuttu olotila mullekin viime aikoina. :/

Uskon kuitenkin, että kyllä muut välittää. Ihanaa on se, että sun se opettajas tuli juttelemaan kun huomasi ettei sulla ehkä oo kaikki hyvin. Yleensä ihmiset välttelee sitä "onko kaikki hyvin"-kysymyksen kysymistä, koska ehkä pelätään ettei osaa ottaa toisen murheita vastaan tai sanoa niitä oikeita sanoja. Kyllä valtaosa silti välittää. Ihminen on luonnostaan empaattinen otus.

Jos susta tuntuu että haluaisit jutella jonkun kanssa laajemminkin ajatuksistasi ja olostasi, esimerkiksi juuri koulussa on mahdollista mennä terkkarin tai kuraattorin luo. Jos se kuitenkin tuntuu liian hankalalta, voit varmasti vain jutella jollekin mukavalle opettajalle.

Oikeestaan suosittelisin sua menemään sinne sählyyn. Jos ihan biologisestikin katsotaan niin liikunta vapauttaa sellaisia hormoneja jotka saavat olon paremmaksi. Se tekeminen saa myös ajatukset pois murheista. :)
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Harmillista, turhan tuttu olotila mullekin viime aikoina. :/

Uskon kuitenkin, että kyllä muut välittää. Ihanaa on se, että sun se opettajas tuli juttelemaan kun huomasi ettei sulla ehkä oo kaikki hyvin. Yleensä ihmiset välttelee sitä "onko kaikki hyvin"-kysymyksen kysymistä, koska ehkä pelätään ettei osaa ottaa toisen murheita vastaan tai sanoa niitä oikeita sanoja. Kyllä valtaosa silti välittää. Ihminen on luonnostaan empaattinen otus.

Jos susta tuntuu että haluaisit jutella jonkun kanssa laajemminkin ajatuksistasi ja olostasi, esimerkiksi juuri koulussa on mahdollista mennä terkkarin tai kuraattorin luo. Jos se kuitenkin tuntuu liian hankalalta, voit varmasti vain jutella jollekin mukavalle opettajalle.

Oikeestaan suosittelisin sua menemään sinne sählyyn. Jos ihan biologisestikin katsotaan niin liikunta vapauttaa sellaisia hormoneja jotka saavat olon paremmaksi. Se tekeminen saa myös ajatukset pois murheista. :)
kiitos kivasta viestistä <33 voisin harkita jollekki puhumista, mutta toisaalta, esimerkiks päiväkirjan kirjottaminenki helpottaa.. kävin sählyssä ja oli kiva unohtaa hetkeksi kaikki paska! eilen kävin ratsastaan ja siinä meni varmasti elämän nopeimmat kaks tuntia ilman murheita❤
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
kiitos kivasta viestistä <33 voisin harkita jollekki puhumista, mutta toisaalta, esimerkiks päiväkirjan kirjottaminenki helpottaa.. kävin sählyssä ja oli kiva unohtaa hetkeksi kaikki paska! eilen kävin ratsastaan ja siinä meni varmasti elämän nopeimmat kaks tuntia ilman murheita❤
Kiva että sulla on noin paljon asioita, jotka helpottaa oloa, se on tärkeää. Tsemppiä jatkoa ajatellen! <3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ah mood itken kans edelleen about päivittäin. Ja tätä on jatkunut nyt ainakin kuukauden varmaan. En oikeen ees muista. Mut et ei millää meinaa loppua nää päivittäiset itkukohtaukset.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ähm joo mä taas en oo itkenyt viime viikon perjantain jälkeen. En oo saanu tulemaan ku ihan pari kyyneltä vaikka on kyllä välillä tehny mieli/tullu se tunne et alkaa itkemään.
Päässä on väsymys ja kaikki on tunteettoman ihan ok tai sitten stressaa ja "ahdistaa" mutta en itse myönnä sitä:D
 
Ylös Pohja