Hurja Pahin kännimokasi?

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Kerran olin jotenkin niin tuiterissa, että soitettiin ambulanssi :Dd sen jälkeen en ookkaan juonu itteäni ees nousuhumalaan asti :-)
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Olin vaihto-oppilaana ja menin sellaisen porukan mukana, joka kännäsi päivällä. Kerran sitten juotiin iltapäivällä kalsarikännit ja mentiin iltatunnille pahassa tuiterissa. Oli tosi noloa yrittää esittää selvinpäin olevaa ja hoiperrella kesken tunnin vessaan opettajan epäilevien silmien alla.
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Olin ekaa kertaa absoluuttisen kännissä kun olin Halloween bileet yliopisto asuntolassa ja oltiin suunniteltu kämppisten kanssa lähtevämme baariin teemabileisiin. Noh, juuri silloin kun oli aika lähteä, sopersin että menen nopee vessaan. Siellä vessassa sitten hoipertelin, maailman pyöriessä ympärilläni. Ei ollu paljon ajan tajua siinä vaiheessa, meni varmaan 5 minuuttia niin kun tulin ulos vessasta niin ketään ei näy missään. Koko asunto oli aivan hiljainen, koputtelin huoneiden oviin että kukkuuu. Kun ei näkynyt ketään, niin silloin mietin että ei kai ne saatana ole lähtenyt ilman minua. Laitoin takin päälle ja kipitin asuntolan pihalla katsoen että missä porukka on. Soitin sitten perään kunnes 10 min päästä kämppis vastaa baarin edustalta. He olivat kävelleet kolmessa eri porukassa, ja tavanneet uudestaan baarin luona. Pikkasen vitutti kun jäin paitsi, mutta oli nukkuminenkin kivaa.

Eipä ollut hirvee kännimoka :D en paljon juo tai edes tee mitään radikaalia yleensä.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Sain pienissä siidereissä päähänpiston polkea keskellä yötä 7km äitille ja haukkua tämä pystyyn. Onneksi ei avannut ovea. Olivat kyllä silloisen miesystävänsä kanssa kotona, mutta eivät jaksaneet avata ovea, koska epäilivät oven takana olevan joku puolituttu juoppo ja olivat itse äidin sanojen mukaan selvin päin. Äitee ei tiedä vieläkään, että se olin minä. Jääköön se mysteeriksi.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
mokana ehkä housuun kuseminen, julkisesti kuseminen ja tappelut. myös hyväksikäyttöä tapahtui usein mutta en katso sen olleen pääasiassa mun moka.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
Voi näitä on niin monta, mutta mikä nyt tulee mieleen on ainakin et oon kerran sammunut bussipysäkille kaatosateessa sinne maahan sitten öö ainakin muistan olleeni poliisiautossa mutta vain koska poliisit joutuivat hakemaan mut pois väkivaltasen eksän luota. Sitten perus tappelua eksien kanssa ja puolialasti juoksemista naapurustossa päiväsaikaan. loll
Mut sanoisin varmaan et yks noloimmista oli kun olin antanut puhelimen eksän käyttöön ja se laitteli viestiä mun vanhemmille, opettajille ja mummolle kuinka kännissä mä olen. Olin siinä vaiheessa sammunut alasti eksäni lattialle. :ROFLMAO:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,837
Reaktioarvo
2,892
Kerran makasin maassa keskellä tapiolaa, samalla reissulla halailin random miestä joka oli lyöttäytynyt mun seuraan ja sopersin jotain samalla kun koko bussipysäkillinen ihmisiä kattoo ja naureskelee D:::::

En tiiä onks tää ees noloa mutta parikin kertaa on käyny sillee et oon alkanu itkee jotain asiaa (yleensä ihastusasioita) kännissä ja sit oon yrittänyt avautuu mutsille mut en oo viittiny sit kuitenkaan. Mut jotenki se loputon angstaus mihi vajosin silloin oli vähänn... Noloa tavallaan.

Kerran meinasin kaverin kanssa pienessä humalassa kaataa sellasen peilin ja onneks jotkut enemmän selvinpäin olevat sai kiinni siitä ettei kaikki ollu ihan rikki. Kierittiin muun muassa lattialla sillon tän samaisen kaverin kanssa.

Sit pari kertaa oon saanu baaris ahistuskohtauksii koska oon ollu ihastukseni keikalla ja oon jääny johonki istumaa ja itkemää ja sit random ihmiset on tullu kyselee onks kaikki hyvin :/ ainakin kerran olin myös niin ahistunu/kännissä etten päässyt oikeen julkisilla kotiin (oli vaikeeta juu) niin semi tuntematon mies heitti mut lähelle kotia..... Onneksi oli mukava eikä mikään murhaajaraiskaaja :0 kyllä se vähän siinä yritti kehua mua ja ehkä (?) Iskeäkin, mutta itkin vaan sitä mun ihastusta siinä ja sit se koitti lohduttaa :DDDDDDDD en edes kestä. Mutta siis mitään aivan ylitsepääsemättömän noloa mulle ei mielestäni oo sattunu juuri ollenkaan, noi on kaikki ihan siedettäviä must.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Kiipeä tuhannen tuiterissa kerrostalon tikkaita katolle kaverin huutaessa alhaalla että tulisin jo alas. Itse huudoista välittämättä kiipesin ylös asti ja istuin hetken tupakalla katsellen maisemia. Luotto siihen että ei tässä mitään voi käydä oli tapissaan, mutta aamulla herättäessä hävetti ihan suunnattomasti.
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Varmaa se et oon vaa oksentanu. Juonu liikaa, alkanu pyörryttää ihan järkyttävästi et o pitäny vaa makaa lattial tai sängys. Olo oli ku ois pyöriny jossai karusellis. Ni jaksa sitä sit joku 3h ni oli ihan hirveet. Ja tämä tuli viinistä et en suosittele juomaan kovalla tahdilla jos prosentit on yli 6:n. Oon kans kaatanu punaviinii omille housuille, mut onneks ei jääny jälkee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,837
Reaktioarvo
2,892
Varmaa se et oon vaa oksentanu. Juonu liikaa, alkanu pyörryttää ihan järkyttävästi et o pitäny vaa makaa lattial tai sängys. Olo oli ku ois pyöriny jossai karusellis. Ni jaksa sitä sit joku 3h ni oli ihan hirveet. Ja tämä tuli viinistä et en suosittele juomaan kovalla tahdilla jos prosentit on yli 6:n. Oon kans kaatanu punaviinii omille housuille, mut onneks ei jääny jälkee.
Viini on oikeasti sellainen että siitä tulee huono olo. Ite ainakin muistan että muutaman kerran on käyny silleen että oon iha varma että oksennan ku tullu niin kamalan huono olo nukkumaan mennessä, mutta en kuitenkaan koskaan oksentanu. Oli aivan järkyttävän huono olo.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
En oo oikeestaan tehny mitään muuta noloa kun vaan avautunu puoltuntemattomille asioista mistä en edes ystäville pysty selvinpäin puhumaan D: ja no kaatuillu ja kolhinu itteäni joka paikkaan mutta se nyt on normaalia ilman alkoholiakin
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Kaatuilin baarissa ja järkkäri heitti ulos, istuin baarin edessä ja itkin ja pyysin ettei tarvii poliiseja, en halua putkaan, voin kyllä kävellä kotiin. Jatkoin itkemistä poliiseille ja kotona poikaystävälle sen jälkeen kun ne poliisit saattoi mut kotiovelle. Lisäksi vielä kaatuilin kotonakin ja sain kuhmun päähän. Ei ehkä ois ollut niin paha jos oisin ollut joku 18v, mutta melko noloa että 26v ei osaa olla nätisti baarissa. Ois niitä muitakin, mutta tää nyt tuoreimpana mielessä.
 

moro

Uusi
Liittynyt
19.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
15
Kerran menin työpaikan päivällä tapahtuneiden vappujuhlien (ilmaista juotavaa ja taisin polttaa vähän pilveäkin kun työkaveri tarjosi) jälkeen kavereiden kanssa illanviettoon ja olin aika hyvässä kuosissa sinne saapuessani. Illanvietto olikin sit enemmän sellaista juustoja ja viiniä meininkiä ystävän kiiltävän valkeassa asunnossa, joten oma olotila oli jotenkin epäsopivan oloinen. Nolotti hieman ja kaverit ei oo kyllä vieläkään antaneet unohtaa sitä :D

Aika vähän yleensä toilailen. Joskus jossain tädin 50-v juhlissa oltiin siskon kanssa iloisessa hiprakassa, ja se nolotti koska en ollut koskaan ennen ollut sukulaisten seurassa kännissä.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
Tuli muuten vielä yks mieleen. Vuonna 2017 seurustelin exäni kanssa ja suhde ei todellakaan ollut siis mikään terve suhde. Noh kuiteskin, oltiin sen kaverin luona juomassa ja minä tyhmänä olin siis jättänyt kaikki mun kamani äijäni luokse (asui siihen aikaan Vuosaaressa päin Helsingissä). Noh ilta meni ihan hyvin joo kunnes sitten kun päätettiin lähteä hänen luokseen takaisin. Oltiin siis sen kaverin luona Vallilassa eli no ihan toiselle puolella Helsinkiä. Kello oli noin 01 kun lähdettiin ja tarkoitus oli bussilla mennä takaisin. Mulla typeränä ei ollut lompakkoa eikä puhelinta mukana joten kun bussiin oli tarkotus mennä, en voinut lippua ostaa. Exä oli sitä mieltä että hypätään bussin sivusta sisään, mutta mä en nyt niin kännissä ollut että sellasta tekisin joten sanoin että ei. Exäni joka oli todella kova ottamaan ja siinä hetkessä erittäin kännissä, lähti yhtäkkiä jonnekin. Eli siis hylkäsi mut sinne. Joten mulla ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin kävellä yksin Vallilasta Vuosaareen koska eihän metrot liikkuneet siihen aikaan (ja no ei mulla olis ollut edes lippua). Eli kävelin yksin sitten ihan sekasin sen yli 10km Vuosaareen (en edes Helsingistä ole kotoisin) ja jotenkin jopa sinne sitten pääsin, tietysti pienellä avulla. Kun melkein Itäkeskukselle asti pääsin (kävelin motaria pitkin), eräs taksi pysähtyi mun viereen ja kysyi minne olin menossa. Kerroin että Itikselle ja siitä Vuokkiin. Tämä taksikuski oli niin ihana että tarjosi ilmaiseksi kyydin Itikselle mistä oli vähän lyhyempi matka sitten kävellä. Viimein sitten yli 2h kävelyn jälkeen pääsin äijäni luokse, mutta ei se siihen lopu. Se idiootti oli nukkumassa, joten en päässyt sen kämppään sisälle. Jouduin odottamaan aamu 7 asti melkein että se heräs ja antoi mulle mun kamppeeni ja lähdin himaan nukkumaan. Äijä oli siis liftannut itsensä himaan...Voitte kuvitella miten vihainen olin.
Siinä matkan varrella myös kun Itiksessä olin, mua vastaan tuli joku saatanan ällöttävä ja limainen känniläinen äijä joka tarjos seksiä. Juoksin helvetin lujaa pois kun yritti ahdistaa mua seinämään.
Ihan helvetin hyvä tuuri ettei mitään pahaa tapahtunut.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
t. 20v "aikuinen"
no en mäkään just 18v kanssa haluaisi pussailla vaikka 23v olenkin eli en mikään vanha aikuinen
t. 20v "aikuinen"
vaikka ite oon 23v eli en mikään vanha aikuinen niin en silti innostu ajatuksesta 18v kanssa muhinoimisesta, ihmiset kasvaa aika helvetisti yleensä tuon parin vuoden aikana. en voi mitään että ajattelen ne vielä lapsina vaikkei ne välttämättä ole vaan ovat hitaasti siirtymässä lapsuudesta aikuisuuteen.
 
Ylös Pohja