Mielenterveys Pakko tehä se

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
798
Reaktioarvo
754
Hei sinulle! D:
Tuo kuulostaa todella pahalta, ja vaikka en lopulta voi vaikuttaa täältä käsin mihinkään, niin pyydän silti, että harkitse vielä. Pyydän, että soita apua. Olen varma, että parempia päiviä on tulossa. Lähetän paljon voimia. ❤️ Uskallan sanoa oman kokemuksen kautta, että jos olisin joskus todella huonossa kunnossa tappanut itseni, niin moni asia olisi jäänyt kokematta. Tarkoitan siis, että vaikka nyt on pimeää, niin kaikki järjestyy varmasti vielä. Tsemppiä! ❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Toivottavasti et tehnyt sitä ja soitit apua. Ilmoita jooko itestäs jos oot vielä hengissä D: aina pitäs soittaa 112 jos tuollainen olo on, mutta en kyllä oo itsekään koskaan uskaltanut minnekään soittaa. Tosin en oo ollu varmaan kuitenkaan ihan niin lähellä itsemurhaa koskaan. Joka tapauksessa toivon todella paljon että oot hengissä vielä. Ja jos olet, niin joka tapauksessa kannattais soittaa jonnekin vaikka kriisipuhelimeen tai jotenkin että pääsisit hoitoon
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Toivottavasti tää ei nyt tullut liian myöhään, mutta älä tee sitä. Jos mahdollista, soita perheellesi tai kenelle tahansa, ettet jää noiden olojen kanssa yksin ja pyydä vaikka sitä henkilöä järjestämään sinulle apua, jos yksin sen hommaaminen tuntuu liian pahalta. Olet luultavasti vielä nuori, ja sinulla on vaikka mitä elämässä edessä.
Jos haluat jutella, niin me ollaan myös täällä❤️
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Hei sinulle! D:
Tuo kuulostaa todella pahalta, ja vaikka en lopulta voi vaikuttaa täältä käsin mihinkään, niin pyydän silti, että harkitse vielä. Pyydän, että soita apua. Olen varma, että parempia päiviä on tulossa. Lähetän paljon voimia. ❤️ Uskallan sanoa oman kokemuksen kautta, että jos olisin joskus todella huonossa kunnossa tappanut itseni, niin moni asia olisi jäänyt kokematta. Tarkoitan siis, että vaikka nyt on pimeää, niin kaikki järjestyy varmasti vielä. Tsemppiä! ❤️
Kiitos paljon sulle<3 ja kiitos ihanasta viestistä:3
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Toivottavasti et tehnyt sitä ja soitit apua. Ilmoita jooko itestäs jos oot vielä hengissä D: aina pitäs soittaa 112 jos tuollainen olo on, mutta en kyllä oo itsekään koskaan uskaltanut minnekään soittaa. Tosin en oo ollu varmaan kuitenkaan ihan niin lähellä itsemurhaa koskaan. Joka tapauksessa toivon todella paljon että oot hengissä vielä. Ja jos olet, niin joka tapauksessa kannattais soittaa jonnekin vaikka kriisipuhelimeen tai jotenkin että pääsisit hoitoon
Oon yhä hengissä. Mutta en soittanu minnekään, koska en uskaltanut. Enkä kyllä haluais tai uskaltais nytkään, mutta tuskin selviän yksinäni enää. Mutta Kiitos sulle<3
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Toivottavasti tää ei nyt tullut liian myöhään, mutta älä tee sitä. Jos mahdollista, soita perheellesi tai kenelle tahansa, ettet jää noiden olojen kanssa yksin ja pyydä vaikka sitä henkilöä järjestämään sinulle apua, jos yksin sen hommaaminen tuntuu liian pahalta. Olet luultavasti vielä nuori, ja sinulla on vaikka mitä elämässä edessä.
Jos haluat jutella, niin me ollaan myös täällä❤️
Ei tullu liian myöhään, kiitos<3
Laitoin viestiä ystävälle, joka sai estettyä mua tekemästä sitä. Ja kiitos, hyvä tietää:)
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Toivottavasti et tehnyt sitä. ): Oon niin pahoillani, että sulla on niin paha olla, jos vaan voisin jotenkin auttaa ja ottaa ton pahan olon sulta pois niin tekisin sen koska vaan. Oot niin ihanan olonen ihminen ja oon saanut sulta paljon apua täällä. Iso hali ja super paljon voimia ❤️❤️
En tehny, niin kun näkyy. Olisin halunnu ja haluan yhä tehä sen, mutta mä yritän etten ainakaan nyt tee. Kiitos super paljon, oot ihana<3 säkin oot auttanu mua täällä paljon, kiitos<3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oon yhä hengissä. Mutta en soittanu minnekään, koska en uskaltanut. Enkä kyllä haluais tai uskaltais nytkään, mutta tuskin selviän yksinäni enää. Mutta Kiitos sulle<3
Ihanaa että oot hengissä <3 ymmärrän että et uskalla. Ehkä se sun ystävä vois auttaa sua tai jotain, kun kerran sille laitoit viestiä? Sehän vois ehkä uskaltaakin hakea sulle apua, vaikka toki voi se olla hänellekin hankalaa. Mutta jos nyt vaan jotenkin ton sais aikuisten tietoon opettajan tai jonkun vastaavan niin se olis hyvä. Ja ainakin sulla on se ystävä mikä on jo hyvä juttu
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
En tehny, niin kun näkyy. Olisin halunnu ja haluan yhä tehä sen, mutta mä yritän etten ainakaan nyt tee. Kiitos super paljon, oot ihana<3 säkin oot auttanu mua täällä paljon, kiitos<3
Ihanaa, että et tehnyt. Ymmärrän kuitenkin, että edelleen on vaikeeta. Noi hetket on tosi vaikeita ja vaikka silloin tuntuu, että mitään hyvää ei oo enää tulossa ja kaikki on turhaa, niin mä uskon, että hyviäkin asioita on tulossa myös sulle. Mä toivon, että saat vielä oikeesti hyvää apua ja että elämä tuntuisi taas elämisen arvoiselta ja voisit taas nauttia siitä. Paljon voimia <3
 
Ylös Pohja