Poistettu käyttäjänimi 32
Kenraali
- Reaktioarvo
- 181
Päivässä? kysymys siis kahvin juojille
Itelläni kans kauhee addikti kahviin joten...Liian paljon. Mun vakiokahvikuppi on 6 dl vetoinen, vedän sellaisen kupillisen 3-5 kertaa päivässä jos olen koko päivän kotona. Nyt kun olen töissä, juon aamuisin sen jättikupillisen ja töiden aikana vaihtelevasti 1-4 (pienempää) kupillista lisää.
Varmaan menee 1-2 litraa päivässä, pienet kofeiiniriippuvuudet tässä tulilla. Pitäisi taas rajoittaa.
Mun mielestä kahvi ei oo pahaa vaik jotkut ketkä juo kahvia sanoo et se vaa addiktoi ja on ihan kauheeta mut mun mielestä se on parhaimman makunen juoma.Olin just sanomassa etten juo ollenkaan kahvia, mutta alotusviestissä lukeekin "kysymys siis kahvin juojille". Oikeestaan en oo koskaan ees maistanut enkä haluukkaan. En haluu jäädä addiktioon ja kahvi on epäterveellistä ja varmasti myös pahaa. Ei oo mitään järkeä maistaa jotain epäterveellistä ja addiktoivaa, joka ei ole edes hyvää. D:
No, ihmisillä onkin eri maku... Ite tykkään eniten kaakaosta ja cokiksesta, jotka on aika erilaisia juomia, kuin kahvi.Mun mielestä kahvi ei oo pahaa vaik jotkut ketkä juo kahvia sanoo et se vaa addiktoi ja on ihan kauheeta mut mun mielestä se on parhaimman makunen juoma.
Jep se onkin vahva mielipide asia niin kuin monet muutkinNo, ihmisillä onkin eri maku... Ite tykkään eniten kaakaosta ja cokiksesta, jotka on aika erilaisia juomia, kuin kahvi.