Paljonko juotte kahvia?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Liian paljon. Mun vakiokahvikuppi on 6 dl vetoinen, vedän sellaisen kupillisen 3-5 kertaa päivässä jos olen koko päivän kotona. Nyt kun olen töissä, juon aamuisin sen jättikupillisen ja töiden aikana vaihtelevasti 1-4 (pienempää) kupillista lisää.

Varmaan menee 1-2 litraa päivässä, pienet kofeiiniriippuvuudet tässä tulilla. Pitäisi taas rajoittaa.
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Liian paljon. Mun vakiokahvikuppi on 6 dl vetoinen, vedän sellaisen kupillisen 3-5 kertaa päivässä jos olen koko päivän kotona. Nyt kun olen töissä, juon aamuisin sen jättikupillisen ja töiden aikana vaihtelevasti 1-4 (pienempää) kupillista lisää.

Varmaan menee 1-2 litraa päivässä, pienet kofeiiniriippuvuudet tässä tulilla. Pitäisi taas rajoittaa.
Itelläni kans kauhee addikti kahviin joten...
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Aamulla ennen töitä yhden, töissä usein vähintään kolme ja töiden jälkeen joskus vielä yhden.
Vapaapäivinä enemmän koska kotona kunnon kahvikone ja kahvinkeitin. Töissä kahvi ei ole niin hyvää.

Edit. Mun kahvikuppi töissä on puoli litraa
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Olin just sanomassa etten juo ollenkaan kahvia, mutta alotusviestissä lukeekin "kysymys siis kahvin juojille". Oikeestaan en oo koskaan ees maistanut enkä haluukkaan. En haluu jäädä addiktioon ja kahvi on epäterveellistä ja varmasti myös pahaa. Ei oo mitään järkeä maistaa jotain epäterveellistä ja addiktoivaa, joka ei ole edes hyvää. D:
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Olin just sanomassa etten juo ollenkaan kahvia, mutta alotusviestissä lukeekin "kysymys siis kahvin juojille". Oikeestaan en oo koskaan ees maistanut enkä haluukkaan. En haluu jäädä addiktioon ja kahvi on epäterveellistä ja varmasti myös pahaa. Ei oo mitään järkeä maistaa jotain epäterveellistä ja addiktoivaa, joka ei ole edes hyvää. D:
Mun mielestä kahvi ei oo pahaa vaik jotkut ketkä juo kahvia sanoo et se vaa addiktoi ja on ihan kauheeta mut mun mielestä se on parhaimman makunen juoma.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mun mielestä kahvi ei oo pahaa vaik jotkut ketkä juo kahvia sanoo et se vaa addiktoi ja on ihan kauheeta mut mun mielestä se on parhaimman makunen juoma.
No, ihmisillä onkin eri maku... Ite tykkään eniten kaakaosta ja cokiksesta, jotka on aika erilaisia juomia, kuin kahvi.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Riippuu vähä. Jos on unirytmi päin persettä menee 1-5 (D:) päivässä mut nyt kun sen saanu jotenki korjattuu tai siis et en enää siitä stressaa nii ei oikeestaan ollenkaan.

Muistin just et mulla on avaamaton battery taskussa lmao
 
Ylös Pohja