Opiskelu Paras opiskelu musiikki?

Opiskelu ja itseopiskelu

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Itse olen sellainen että mulla on pakko olla opiskelu musiikkia taustalla tai muuten alan kuuntelemaan kaikkia tausta ääniä ja miettimään niitä liikaa. En kuitenkaan voi kuunnella musiikkia josta pidän normaalisti, sillä muuten alan laulamaan ja taas huomio lähtee opinnoista.

Mulla on muutamat omat lempparit, mutta olisi kiva saada vaihtelua ja kuulla mitä muut soittavat opiskelujen taustalla. Siis jaa omat suositukset.

Itselläni on kaksi lempparia:

Disney piano versions

Ja LoFi hip hop
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Itse en pysty juurikaan kuuntelemaan musiikkia opiskelun taustalla. Suosin ennemmin täyttä hiljaisuutta. Joskus kuuntelin ihan "tavallista" musiikkia opiskelun ohessa jota kuuntelen muulloinkin. Nykyään jos jotain menee niin se on meditaatiomusiikki, handpan tai sitten ihan asmr.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Itse en pysty juurikaan kuuntelemaan musiikkia opiskelun taustalla. Suosin ennemmin täyttä hiljaisuutta. Joskus kuuntelin ihan "tavallista" musiikkia opiskelun ohessa jota kuuntelen muulloinkin. Nykyään jos jotain menee niin se on meditaatiomusiikki, handpan tai sitten ihan asmr.
Meitä on niin moneen junaan. Itse en kykene olemaan hiljaisuudessa koska sitten alan etsimään ääniä ja opinnot keskeytyvät. Sellainen tasainen puheensorina on myös hyvä, ja siksi joskus opiskelin kahviloissa.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Klassista tykkään kuunnella. Tällä kanavalla on hyviä videoita suunnattuna suoraan esimerkiksi opiskeluun tai rentoutumiseen, mutta myös paljon muunlaista kuunneltavaa. Kun en jaksa etsiä ja selailla itse, klikkaan tuolta jonkun videon.

Tässä lisäksi pari muuta.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
harvemmin kuuntelen mut joko disneyn instrumentaalista musiikkia tai kingdom hearts -soundtrackia
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Ei ainakaan mitään psykedeelistä progea! Erehdyin joskus lukiossa kuuntelemaan matikan tunnilla eikä laskemisesta tullu mitään!!

Eli parasta opiskelumusiikkia on mun mielestä sellane 60-70-luvun soft rock, esim Smokie. Samoin instrumentaalirock/rautalanka.
Ja sitte jos tarviin extra annoksen motivaatiota, kuuntelen Twisted Sisteriä tms.
 

Koreahullu

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
111
Reaktioarvo
104
Käytän tätä taustameluna about aina


Musiikki olisi liian häiritsevää.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Ei ainakaan mitään psykedeelistä progea! Erehdyin joskus lukiossa kuuntelemaan matikan tunnilla eikä laskemisesta tullu mitään!!

Eli parasta opiskelumusiikkia on mun mielestä sellane 60-70-luvun soft rock, esim Smokie. Samoin instrumentaalirock/rautalanka.
Ja sitte jos tarviin extra annoksen motivaatiota, kuuntelen Twisted Sisteriä tms.
Jännää. Itse en kykene kuuntelemaan musiikkia jossa lauletaan. Tai ainakaan sellaista jossa lauletaan kielellä jonka ymmärrän kun sitten ne lyriikat sekoittuu opiskeluun ja sitten mulla ei enään ole mitään ymmärrystä aihetta kohtaan !
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Te musiikkia opiskelun ohella kuuntelevat ihmiset jaksatte hämmentää minua syvällä päinvastaisuudellanne. Itse en nimittäin pysty keskittymään opiskeluun, jos kuuntelen samaan aikaan musiikkia. Jos taas keskityn opiskeluun, en pysty millään kuulemaan musiikkia, joten sen kuuntelu on omalla kohdallani täysin turhaa. Vinkeää, että me ihmiset olemme kaikki näin erilaisia tässäkin asiassa! :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Te musiikkia opiskelun ohella kuuntelevat ihmiset jaksatte hämmentää minua syvällä päinvastaisuudellanne. Itse en nimittäin pysty keskittymään opiskeluun, jos kuuntelen samaan aikaan musiikkia. Jos taas keskityn opiskeluun, en pysty millään kuulemaan musiikkia, joten sen kuuntelu on omalla kohdallani täysin turhaa. Vinkeää, että me ihmiset olemme kaikki näin erilaisia tässäkin asiassa! :D
Se on kyl aika mielenkiintoista miten ihmisillä on niin eri mieltymykset! Mä en ikinä pysty opiskelemaan hiljaisella tasolla kirjastossa. Sit jotenkin lyijykynänkin ääni saa mut hermostumaan!
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
samanlaista mitä muutenkin kuuntelen, jos pitää oikein päntätä niin bleach ost
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Täyttä hiljaisuutta suosin itse ja jos opiskeleminen ei vaadi sillä hetkellä täyttä keskittymistä niin telkkarista vaikka ylen joku asiaohjelma päälle.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itse vaadin siis täydellisen metelin, että keskittyminen pysyy.
Metalli on muutenki mun lempparia nii sit se on toiminu super hyvi :D.
Sabaton on mun lemppari siis :))))
 
Ylös Pohja