Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Hmmm
No eikai sentään.. kai sekin vaatii totuttelua? Oon juonu vaan kokista ennen :DJaahas, ignoreen..
Samaa mieltä, en oo koskaan ymmärtänyt miten kukaan haluaa juoda jotain joka saa koko suun pistelemään ja kipeytymäänSe on hyvää, kun ravistaa hiilihapot pois. Hiilihappo on saatanan keksintö.
JUURI NÄIN! Olette kulttuurin ihminen.Samaa mieltä, en oo koskaan ymmärtänyt miten kukaan haluaa juoda jotain joka saa koko suun pistelemään ja kipeytymään
Se on hyvää, kun ravistaa hiilihapot pois. Hiilihappo on saatanan keksintö.
Olette sairaita! 😁Samaa mieltä, en oo koskaan ymmärtänyt miten kukaan haluaa juoda jotain joka saa koko suun pistelemään ja kipeytymään
Kiitos, tiedän!Olette sairaita! 😁
Tykkään limpsukasta juuri sen takia, koska siinä on pistelevää tuntua. Toki en tykkää limsaröyhtäisyistä, koska se tuntuu pahalta nenässä ja vasta-avattua jaffaa join eilen niin ison kulauksen että rintaan sattui. Ja jos sitä juo ihan tauotta (yrittää ykkösellä), tulee hikka ja joskus melkein oksennus.Olette sairaita! 😁
Mä just salaa nautin hikasta ja vatsan täyttymisestä. Harva asia on niin nautinnollista kuin jääkylmän hiilihapotetut Pepsi maxin ahtaaminen mahalaukkiun!Tykkään limpsukasta juuri sen takia, koska siinä on pistelevää tuntua. Toki en tykkää limsaröyhtäisyistä, koska se tuntuu pahalta nenässä ja vasta-avattua jaffaa join eilen niin ison kulauksen että rintaan sattui. Ja jos sitä juo ihan tauotta (yrittää ykkösellä), tulee hikka ja joskus melkein oksennus.
No huhhuh…Mä just salaa nautin hikasta ja vatsan täyttymisestä. Harva asia on niin nautinnollista kuin jääkylmän hiilihapotetut Pepsi maxin ahtaaminen mahalaukkiun!