Pikkusiskojen suusta kuultua

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
"Hei tulla on limtaa!" (4v sisko sano 1v veljelle ku se halusi limsaa)
"Se on kivennäisvettä" (minä koska oon asshole)
"No EIKÄ OO! TÄÄ ET TIIÄ MITTÄÄ MITTÄÄ!!" (Siskon vastaus xD)
"Kyllä tietää, se on sua monta monta monta vuotta vanhempi!" (6v sisko)
"EI OO KU TE ON VAA IHAN TYHMÄ" (4v)
Sit se rupesi kiljumaan mulle

Hetken päästä tää sama 4v tyyppi jatkaa
"(Mun nimi), tun pittäit jo muuttaa ommaan kottiin!"
"No EIKÄ PIDÄ!!!" (6v ja 9v siskot)

xDD Sit ne alako miettii sitä et kuka pääsee sit nukkuu mun sänkyyn ku mää muutan poisa lol

Reaktioarvo
826
Kuulostaa ihan mun sisaruksilta joskus :D Mulla on siis monta nuorempaa sisarusta joihin mulla on noin 10 vuoden ikäero. Pikkuveli 17v sanoo kyllä edelleen välillä että mun pitäis painua omaan kotiini kun meen kotona käymään

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Kuulostaa ihan mun sisaruksilta joskus :D Mulla on siis monta nuorempaa sisarusta joihin mulla on noin 10 vuoden ikäero. Pikkuveli 17v sanoo kyllä edelleen välillä että mun pitäis painua omaan kotiini kun meen kotona käymään
Kuinka monta sisarusta sulla on? Itellä on kymmenen, joista vanhimpaan vaan vuoden ikäero ja nuorimpaan 15 vuoden.
Mutta lol ymmärrän, munki vanhin pikkuveli on jatkuvasti sillee et no muuta jo sinne omaan taloon xD

hiiri

jäkälää
Reaktioarvo
794
Kuinka monta sisarusta sulla on? Itellä on kymmenen, joista vanhimpaan vaan vuoden ikäero ja nuorimpaan 15 vuoden.
Mutta lol ymmärrän, munki vanhin pikkuveli on jatkuvasti sillee et no muuta jo sinne omaan taloon xD
jestas! miten niitä nyt niin monta? onko kaikilla samat vanhemmat?

Reaktioarvo
826
Neljä ja kaikki syntyneet vuoden välein :D Mulla on samat vanhemmat kaikkien kanssa joten tää on vähän jännä että oon sit syntynyt niin eri aikaan muihin verrattuna.

Ootko sä vanhin vai toinen? :) Mä siis vanhin.

// hups ylemmässä viestissä sanotkin olevas vanhin

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Neljä ja kaikki syntyneet vuoden välein :D Mulla on samat vanhemmat kaikkien kanssa joten tää on vähän jännä että oon sit syntynyt niin eri aikaan muihin verrattuna.

Ootko sä vanhin vai toinen? :) Mä siis vanhin.

// hups ylemmässä viestissä sanotkin olevas vanhin
Ehkä sun vanhemmat tarvi miettimisaikaa sun jälkeen xD

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
oho. vaikee kuvitella, et ois noin monta sisarusta
Uskon, nykyään useat ihmiset aattelee et jo neljä tai viisi lasta on palijon nii sit ku ekaa kertaa kuulevat meidän perheen lapsimäärän nii hyvä etteivät saa halvausta xD
Ite taas en osaa kuvitella millasta ois iliman sisaruksia ku kummiski lähes aina sellasten kanssa elänyt

hiiri

jäkälää
Reaktioarvo
794
Uskon, nykyään useat ihmiset aattelee et jo neljä tai viisi lasta on palijon nii sit ku ekaa kertaa kuulevat meidän perheen lapsimäärän nii hyvä etteivät saa halvausta xD
Ite taas en osaa kuvitella millasta ois iliman sisaruksia ku kummiski lähes aina sellasten kanssa elänyt
minulle jo 3 kuullostaa paljolle :p tietysti tosi paljon riippuu omasta tottumuksesta

Ylös Pohja