Mielenterveys Oli tänään tapaaminen psykiatrisen sairaanhoitajan kaa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Juteltiin ihan perusasioista ja sit sovittiin et se tyyppi sit terkkarin kautta hankkii ajan koululääkärille ja sit sieltä en muista mihin mut jotaki et mulle saatais joku masennuslääkitys tai vastaavaa. Jotaki erikoissairaanhoitajasta puhu kans

Sit ku kerroin sille et aikasemmin mun mielenterveyden parantamisen eteen ei olla oikeen tehty yhtää mitää et usein vaa todettu et "selkeitä vaikean masennuksen oireita" mut sen jäläkee ei mittää nii se tyyppi sano et se oliki ihimetelly ku oli mun tietoja katellu et miten mulla on tää jatkunu nii pitkää vaikka kaikista kyselyistä/testeistä mitä olin teheny olin kummiski saanu nii korkeita pisteitä et miten mulle ei ollu annettu jo mitään lääkitystä tms.

Mut emt, kai tää tästä. Aloin heti ensi minuuteilla itkee ku en edelleenkää pysty puhhuu tietyistä asioista iliman et kyyneleet tullee heti. Ja sit on niitä joita en voi koskaan sanua ääneen ku niitä sanoja ei vaan tuu suusta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Se mua vähän nauratti ku se reagoi sillee pikkusen järkyttyneesti siihen ku kerroin minkälaisia painajaisia mää joskus nään :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mullakin oli tänään ja sr sano et "aattelin et jutellaan näistä tunne asioista ennenku siirrytään sinne _erikoissairaanhoitoon_"
Olin vaa jjjjoo ku en ollu tajunnu et mut oikeesti laitetaan sinne ku musta on vaan tehty lähete pariviikkoa sitten xd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mullakin oli tänään ja sr sano et "aattelin et jutellaan näistä tunne asioista ennenku siirrytään sinne _erikoissairaanhoitoon_"
Olin vaa jjjjoo ku en ollu tajunnu et mut oikeesti laitetaan sinne ku musta on vaan tehty lähete pariviikkoa sitten xd
Joo se on jotenki tosi omituista ku se sit ihan oikeesti tapahtuu :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No jep:D
Tuntii muutenkin tosi turhalta kun hyvinhän mä vedän (lääkkeen kanssa:D)
No se on hyvä et vedät hyvin :D

Ite keskustelin mun vanhempien kanssa (lähinnä äitin koska... Noh, iskän mielipiteet on aika radikaaleja ja negatiivisia ja äiti sentään oikeasti tietää näistä asioista aika palijon) ja oon tullu siihen tulokseen et ku mun tilanne tällä hetkellä ei oo nii paha et välttämättä masennuslääkettä tarvisin mut ahistukseen ja uniongelmiin tarvisin lääkkeen ku se tyyppi (jep, kutsun sitä nyt se tyypiksi) tarjosi niitäki
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No se on hyvä et vedät hyvin :D

Ite keskustelin mun vanhempien kanssa (lähinnä äitin koska... Noh, iskän mielipiteet on aika radikaaleja ja negatiivisia ja äiti sentään oikeasti tietää näistä asioista aika palijon) ja oon tullu siihen tulokseen et ku mun tilanne tällä hetkellä ei oo nii paha et välttämättä masennuslääkettä tarvisin mut ahistukseen ja uniongelmiin tarvisin lääkkeen ku se tyyppi (jep, kutsun sitä nyt se tyypiksi) tarjosi niitäki
Joo, mulla masennuslääkkeet teki ihmeitä, osa lääkkeistä vaikuttaa toki sekä masennukseen että ahdistuksen (ja pakkoireisiin jne)
Perjantaina on kuulemma siellä lääkärin konsultaatio et sairaus mulle jotain unilääkkeitä kun toi nykyinen melatoniini ei tee mitään vaikka annos huiltelee jo kuudessa milligrammassa`\_(•_•)_/`
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Joo, mulla masennuslääkkeet teki ihmeitä, osa lääkkeistä vaikuttaa toki sekä masennukseen että ahdistuksen (ja pakkoireisiin jne)
Perjantaina on kuulemma siellä lääkärin konsultaatio et sairaus mulle jotain unilääkkeitä kun toi nykyinen melatoniini ei tee mitään vaikka annos huiltelee jo kuudessa milligrammassa`\_(•_•)_/`
Kuus milligrammaa jo? D: Hyvä et on konsultaatio, nii saat sit jotaki tehokkaampaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Jjoo, ei se tee mulle yhtään mitään, eikä oikein auta muutenkaan aamuyön heräilyihin:D
No joo eikse oo enemmä siihen et nukahtas helepommin
Itellä pittää varmaan sitä melatoniinia kokeilla ku mulla on just se nukahtaminen ongelmana :'D Toki sit painajaisiinhan se ei vaikuta mut ois kiva jos ei tarvis illalla valvoa kaks tuntii
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No joo eikse oo enemmä siihen et nukahtas helepommin
Itellä pittää varmaan sitä melatoniinia kokeilla ku mulla on just se nukahtaminen ongelmana :'D Toki sit painajaisiinhan se ei vaikuta mut ois kiva jos ei tarvis illalla valvoa kaks tuntii
Joo ja siis joillain melatoniini just aiheuttaa painajaisia`\_(•_•)_/`
 
Ylös Pohja