Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
"pitää kyllä olla takki tuossa päällä, ettei tissit pompi naapuriin. on tuo paita kyllä aika avonainen"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 83204" data-attributes="member: 289"><p>jos sun äiti kirjaimellisesti sano noin, ku otsikossa, ni ei kyl ekana tulis mieleen että äitiäs ois se sinun jäätyminen kiinnostanut. outoa kyl on se, että ei kommentoinu asiaa kesällä eli nojoooo voihan olla, että sano ton juuriki siks ettei haluis et jäädyt - mut... miksei hän sit sanonu vaa niin? </p><p></p><p>eipä ole äitisi eikä kenenkään muun asia kommentoida sun vaatteita, voit sanoa ens kerralla iha suoraan et juuh sit loppuu tollanen. sinä saat pitää sellasia vaatteita ku itse haluat, hohhoijaa. D: ja on erittäin hyvä kysymys, että miks aina ajatellaan seksiä ja itsensä esitteyä - toisaalta, mitä väliä vaik esitteliskin itseään? mutta niin, iha honestly, jos äitis viel kommentoi noin ni voit kysyä, että miksi sä seksualisoit mua ja mun vaatteita? koska niinhän hän aika lailla tekee. also, naurahdin mielikuvalle et tissit pomppais naapuriin 🤣🤣 se ois jo aikamoista, toisaalt siinähä pomppis sitten. </p><p></p><p>(sisäistetty) naisviha näkyväksi, todellakin! kaikki mukaan talkoisiin!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 83204, member: 289"] jos sun äiti kirjaimellisesti sano noin, ku otsikossa, ni ei kyl ekana tulis mieleen että äitiäs ois se sinun jäätyminen kiinnostanut. outoa kyl on se, että ei kommentoinu asiaa kesällä eli nojoooo voihan olla, että sano ton juuriki siks ettei haluis et jäädyt - mut... miksei hän sit sanonu vaa niin? eipä ole äitisi eikä kenenkään muun asia kommentoida sun vaatteita, voit sanoa ens kerralla iha suoraan et juuh sit loppuu tollanen. sinä saat pitää sellasia vaatteita ku itse haluat, hohhoijaa. D: ja on erittäin hyvä kysymys, että miks aina ajatellaan seksiä ja itsensä esitteyä - toisaalta, mitä väliä vaik esitteliskin itseään? mutta niin, iha honestly, jos äitis viel kommentoi noin ni voit kysyä, että miksi sä seksualisoit mua ja mun vaatteita? koska niinhän hän aika lailla tekee. also, naurahdin mielikuvalle et tissit pomppais naapuriin 🤣🤣 se ois jo aikamoista, toisaalt siinähä pomppis sitten. (sisäistetty) naisviha näkyväksi, todellakin! kaikki mukaan talkoisiin! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
"pitää kyllä olla takki tuossa päällä, ettei tissit pompi naapuriin. on tuo paita kyllä aika avonainen"
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja