Aihe vapaa Pitäis lähteä mutta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
En oo nukkunu oikeastaan silmäystäkään joten on vähän hankalaa päästä lähtee. Ei tästä tule mitään. Kaikki tunteetkin on taas normaalia voimakkaammat ja ööö mitä täs nyt sit pitäs tehä kun mutsikin sano että kannattaako ees mennä mut toisaalta osa must haluu yrittää mutta ei tästä nyt näytä tulevan yhtää mitään. Juu rakastan tätä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Voi helvetin vittu totta kai mä haluisin mennä mutta kun en vaan???? En tiedä edes mitä tehdä kun mun pää on niin sumee etten ees tietäis mitä tehdä ja minne mennä. En oo ees varma onks mul kaikki kamat mukana niin onko järkee yrittää lähtee jos huomaat perillä et oot unohtanu kaikki asiat kotiin. On niin paljon muistettavaa jo muutenkin ja maskit viel siihen päälle. En osaa ees käyttää bussia näin väsyneenä varmaan???????????? Oikeasti miten kukaan selviää esim eksymättä jos ei oo nukkunut silmäystäkään. Jos lähtisin sinne ni mä varmaan nukahan bussiin ja ajan jonneki ties minne :D ja hävitän varmaan kaikki tavarani jonneki ku unohan kaiken. Jepjep. En tiedä onko järkeä edes yrittää vaikka haluaisinkin tietysti päästä lähtemään kerrankin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Unohdan jo nyt kaiken ni ei varmaan kannata lähteä kun unohtaisin varmaan jo senkin et minne oon menossa joten,,,,,

Tietenkin ärsyttää kun voisin mennä vaikka edes myöhässä sinne, mut menisin kuitenkin, mutta kun mä en vaan... Jotenki mä en saa itteeni lähtemään. Varmaan just siks ku pää on niin sekasin nukkumattomuudesta.
 
Ylös Pohja