Mielenterveys Pitäisi yrittää päästä puhumaan jollekin

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mutta kun en tiedä ensinnäkään että olisiko sitä yhteydessä kuraattoriin, terveydenhoitajaan vai psykiatriseen sairaanhoitajaan. Pyörivät kaikki tossa koululla ja asia jälkimmäiselle ehkä kuuluisi eniten mutta en ole häntä koskaan tavannut. Enkä ole varma myöskään, mennäänkö hänelle vain lähetteellä. Ovessa tosin luki että voi vaan kävellä sisään mutta en taida uskaltaa.

Terveydenhoitaja olis kaikista tutuin ja turvallisin ja varmaan helpoinkin ja kuraattorikin ehkä menisi kun olen kerran aiemmin hänen luona käynyt...

Enkä tiedä myöskään missä kohtaa vuotta meillä on terveystarkastukset. Jos ne on heti syksyllä, en jaksa lähteä erikseen häsläämään kun hoituu samalla kumminkin mutta jos se onkin keväällä niin hirveä odotus enkä tiedä paljonko ehtii vielä paheta kun on yhtäkkiä alkanut ja paisunut koko juttu muutenkin.

Miksi asiat on näin vaikeita?
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
En tiiä ny onko musta paljoo apua, mut mu mielest voisit mennä sen luo mikä nytte tuntuu susta parhaimmalt vaihtoeholta, kylhän ne sitte ohjaa johoki eri paikkaa (kai?) jos vaikuttaa silt et tarvii. Ja ei mu mielest sun tarviis oottaa joitai terveystarkastuksia ku voiha sitä aina muuteki käyä puhumassa

Toivottavast järjestyy joteki toi sillee et se sul o hyvä D:!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
En tiiä ny onko musta paljoo apua, mut mu mielest voisit mennä sen luo mikä nytte tuntuu susta parhaimmalt vaihtoeholta, kylhän ne sitte ohjaa johoki eri paikkaa (kai?) jos vaikuttaa silt et tarvii. Ja ei mu mielest sun tarviis oottaa joitai terveystarkastuksia ku voiha sitä aina muuteki käyä puhumassa

Toivottavast järjestyy joteki toi sillee et se sul o hyvä D:!
Tää.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En tiiä ny onko musta paljoo apua, mut mu mielest voisit mennä sen luo mikä nytte tuntuu susta parhaimmalt vaihtoeholta, kylhän ne sitte ohjaa johoki eri paikkaa (kai?) jos vaikuttaa silt et tarvii. Ja ei mu mielest sun tarviis oottaa joitai terveystarkastuksia ku voiha sitä aina muuteki käyä puhumassa

Toivottavast järjestyy joteki toi sillee et se sul o hyvä D:!
Niin kai. Kiitos. <3
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mulla on sama ongelma, mutta laitan varmaan viimeistään ens viikolla kuraattorille viestiä, kun sen luona kävin vuosi sitten. Tuntuu vaan oudolta mennä sinne taas, kun viimeksi se ohjasi mut lääkärille ja nyt lääkäri sitten ohjasi taas koulun kuraattorille. Tuntuu, että kumpikaan ei oikein tiedä miten mua voi auttaa (enkä tiedä itsekään). Voi tosin olla, että odotan terveystarkastukseen, jos se on tässä syksyllä. Tsemppiä, toivottavasti asiat järjestyy. <3
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulla on sama ongelma, mutta laitan varmaan viimeistään ens viikolla kuraattorille viestiä, kun sen luona kävin vuosi sitten. Tuntuu vaan oudolta mennä sinne taas, kun viimeksi se ohjasi mut lääkärille ja nyt lääkäri sitten ohjasi taas koulun kuraattorille. Tuntuu, että kumpikaan ei oikein tiedä miten mua voi auttaa (enkä tiedä itsekään). Voi tosin olla, että odotan terveystarkastukseen, jos se on tässä syksyllä. Tsemppiä, toivottavasti asiat järjestyy. <3
Häh, ihme pallottelua. D: Kiitos paljon ja toivottavasti sullakin asiat sutviutuu. ♡
 
Ylös Pohja