annimetall
Epävirallinen Viisuselostaja
- Reaktioarvo
- 2,353
7. maaliskuuta olisivat jäähallissa ensiintymässä. Hitsit, kun tekisi mieli lähteä! 261,90 € tulisi hinnaksi laskelmieni mukaan...
Löysin resale-lipun ticketmasterista 55 €, norm 64 €Paljon konserttilippu itsessään?
Eli junalippu ja yöpyminen sen 200 euroa? Huh huhLöysin resale-lipun ticketmasterista 55 €, norm 64 €
Torstaina meno 32,30 ja perjantaina järkevin paluu reilu 48, järkevin yöpymispaikka sellainen 121...Eli junalippu ja yöpyminen sen 200 euroa? Huh huh
Entä linja-autoliikenne? Itse kun kävin viimeksi Helsingissä, niin menopaluulle tuli hintaa 35,90 euroa ja ostin kolme viikkoa aiemmin liput. Toki sinulla pienempi aikaikkuna snif.Torstaina meno 32,30 ja perjantaina järkevin paluu reilu 48, järkevin yöpymispaikka sellainen 121...
Hmm, eipä käynyt mielessäkään!Entä linja-autoliikenne? Itse kun kävin viimeksi Helsingissä, niin menopaluulle tuli hintaa 35,90 euroa ja ostin kolme viikkoa aiemmin liput. Toki sinulla pienempi aikaikkuna snif.
Tosin halvat lippuni oli VR:n! Lähdin aamulla molempina päivinä siinä yhdeksän maissa.Hmm, eipä käynyt mielessäkään!
Ei edes paha nakki. Kerran matkustin Kuopiosta Turkuun, vaihto Tampereella ja Tampereelle asti oli bussi ilman ilmanvaihtoa, ei saanut aurinkosuojia laskettua ja aurinko helotti koko matkan. Jäinen Pepsi Max oli jo Suonenjoen kohdalla lämmin ja Jyväskylässä juomakelvoton, mutta en heittänyt sitä pois etten olisi täysin ribsannut.Linja-autolla menisi puolitoista tuntia kauemmin, yhteishinta about 42 €.... Hmm...
Pääsisi kyllä puolet halvemmalla, ja säästö on aina säästöä.Tosin halvat lippuni oli VR:n! Lähdin aamulla molempina päivinä siinä yhdeksän maissa.
Ei edes paha nakki. Kerran matkustin Kuopiosta Turkuun, vaihto Tampereella ja Tampereelle asti oli bussi ilman ilmanvaihtoa, ei saanut aurinkosuojia laskettua ja aurinko helotti koko matkan. Jäinen Pepsi Max oli jo Suonenjoen kohdalla lämmin ja Jyväskylässä juomakelvoton, mutta en heittänyt sitä pois etten olisi täysin ribsannut.
Tampereella sitten oli joku +28 astetta, ei tuulenvirettä, mutta vaihtoautossa oli onneksi ilmanvaihto. Turussa olin varmaan viisi kiloa laihempi, ja piti vaihtaa paita.
Kannattaa! Voi ostaa vaikka fanikrääsää sillä rahalla..Pääsisi kyllä puolet halvemmalla, ja säästö on aina säästöä.
Snyrf :Chyvää matkaa! (tarkotettu agressiivisesti sillä että ei tarvii sua kestää par päevee)
hähhähhhääSnyrf :C
Löysin resale-lipun ticketmasterista 55 €, norm 64 €
Muttamutta eihän 56,25 ole halvempi kuin 55?!Löysin vielä halvemman resale-konserttilipun: 56,25!
Itseasiassa on kun en siihen 55 euron lippuun lisännyt palvelumaksuja ja varausmaksuja, se olisi ollut lopulta 61 ja rimpat.Muttamutta eihän 56,25 ole halvempi kuin 55?!
Mutta siis muuten hyvää reissua!! Mun pari kaveria menossa tuonne myös! :)