pitäiskö blogata

  • Keskustelun aloittaja teus
  • Aloituspäivämäärä

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Mä joskus täällä valitin siitä, miten tekis mieli hirveesti tehä sisältöö someen omasta elämästä anonyyminä. En koskaan uskaltanut sitten tehdä mitään, mutta se tunne ei koskaan häipynyt mihinkään. Joten mulla tuli mieleen että pitäskö alkaa blogaamaan, siihen ois tosi matala kynnys ja musta se kuulostais helpolta alottaa siitä. Mietin vaan et lukeekohan kukaan enää mitään blogeja, mut tavallaan voisin jopa tykätä sellasesta. Toki pitäis varmaan sitten panostaa kieliopillisesti enemmän... Ja toisaalta tommonen blogaaminen on ehkä vähän mummujen juttu, mutta tarttisko siitä välittää. Joten uhka vai mahku? :DD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
En usko, että blogeja luetaan enää niin paljoa kun suurin osa katselee tai kuuntelee vlogeja ja podcasteja. Mutta mitäpä siinä menettääkään, jos aloittaa?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
tänään tapasin henkilön, joka ei osannut laittaa !-merkkiä tietokoneella.
puhelimet on 6-vuotiaillakin jo liimattu kätteen.
Itse tapasin työssäni nuoria, jotka eivät osanneet käyttää Googlea. Sen sijaan postasivat Jodeliin, Instagramiin ne kysymykset.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Mä joskus täällä valitin siitä, miten tekis mieli hirveesti tehä sisältöö someen omasta elämästä anonyyminä. En koskaan uskaltanut sitten tehdä mitään, mutta se tunne ei koskaan häipynyt mihinkään. Joten mulla tuli mieleen että pitäskö alkaa blogaamaan, siihen ois tosi matala kynnys ja musta se kuulostais helpolta alottaa siitä. Mietin vaan et lukeekohan kukaan enää mitään blogeja, mut tavallaan voisin jopa tykätä sellasesta. Toki pitäis varmaan sitten panostaa kieliopillisesti enemmän... Ja toisaalta tommonen blogaaminen on ehkä vähän mummujen juttu, mutta tarttisko siitä välittää. Joten uhka vai mahku? :DD
Voi aloittaa. Mutta kuten joku sano, omalla blogilla voi olla vain muutama lukija. Et aika paljon saa itse mainostaa kirjoituksiaan netissä, jos välittää lukijamäärästä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo ala ihmeessä bloggaamaan! Mullakin on blogi vaik en ookkaan sitä kirjottanut varmaan vuoteen ja sitä on varmaan lukenut vaan mun kaverit. :D Mut ei se haittaa vaik sitä ei juuri kukaan lukiskaan, kun kivaahan se kuitenkin on. :) Ja joo tietenkään blogit ei oo enää hirveen suosittui, mut ihan sama ainaki mulle. Ainakaan ei oo ärsyttäviä tuttuja stalkkaamassa omaa blogia.
 
Ylös Pohja