Pitäiskö ostaa tämmönen kivi rannekkoru?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Haluan taas kaikkea turhaa mut onhan toi ihan kivan näköinen ja sit se olis kädessä mukavan viileä, painava ja sileä ja varmaan kivaa näprättävää:D
Kuulemma ton pitäisi pyhdistaa meitsin chakrat kun siinä on ametisti, lapis lazuli, akvamariini, vihreä jade, tiikerinsilmä, granaatti, hematiitti ja noi loput tummat shungiittia

Mut lol toi maksaa 20e ja on vähän iso. To saisi varmaan lyhennettyä kun on kuminauhassa niin vaan uusi nauha ja poistaa muutaman helmen.

En tiiä kannattaako siltikään. Entä jos en käytä? Onko toi ees kivan näköinen vai ihan kamala? xd


Snapchat-1577512866.jpg Snapchat-1168474582.jpg Snapchat-309952518.jpg
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Sitten kun vielä halusin sen spider-man timanttimaalausprojektin joka on 40e ja pelkään että oon liian kärsimätön ja nopeasti kiinnostusta vaihtava et se menee hukkaan ja ääää auttakaa
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Niin no en osaa sanoo sun puolesta onks se sen arvonen, koska sähän sitä haluut. Jos saisit valita niin haluisitko mieluummin et saisit 20e vai ton korun?
Hehei kiitos loistava kysymys!

Mut hmm mun on jotenki vaikee aatella asioita rahana mä saan päähänpinttymiä ja sit oon "impulsiivinen" ku haluun jotai toki se saattaa olla parikin päivöö kun rn aattele sitä kunnolla ja joo lol köh nimimerkillä 80e arvosta ukulelekamaa enkö soittanut vuoteen.

Sama ton timanttimaalaushomman kanssa:D


Perkele irvikisu yritä pysyä aiheessa. Siis ähm niin en tiiä ku just en mö tee rahalla mitään mut 20e rannekorusta on paljon.
Maksaisitko sä ?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Hehei kiitos loistava kysymys!

Mut hmm mun on jotenki vaikee aatella asioita rahana mä saan päähänpinttymiä ja sit oon "impulsiivinen" ku haluun jotai toki se saattaa olla parikin päivöö kun rn aattele sitä kunnolla ja joo lol köh nimimerkillä 80e arvosta ukulelekamaa enkö soittanut vuoteen.

Sama ton timanttimaalaushomman kanssa:D


Perkele irvikisu yritä pysyä aiheessa. Siis ähm niin en tiiä ku just en mö tee rahalla mitään mut 20e rannekorusta on paljon.
Maksaisitko sä ?
Joo ite saatan just välillä kysyy iteltäni tota, ku en oo varma jostain ostoksesta. :D Mut ehkä sit ku oot noin impulsiivinen niin kantsii pohtii tota viel muutaman päivän ja sit ostaa? Kannattaa myös miettii, et katuisiks sä ja jäisit kaipaamaan tota korua, jos et nyt sitä osta vai pärjäätkö ilman sitä.

En oo varma oonko maksanut ikinä 20e jostain korusta ku oon saanut niitä niin paljon lahjaks niin varmaan kallein ite ostamani on vaan joku 10e. Mutta sulla on tohon aika hyvät perustelut miks haluut just sen esim. toi et noi kivet on ihanan viileet ja toi myös vaikuttaa semi persoonalliselta korulta että hirveen monelta tuskin löytyy samallaista.

Ja oikeestaan mä suunnittelenki tässä, et todennäkösesti ostan yhen korun ja se maksaa joku 25e, mutta se on suomalaisen yrittäjän käsityönä tehty ja kuvastaa mun identiteettii ja koruja on kans aika helppo vaan käyttää, ku riittää vaan et muistaa laittaa ne päälleen eikä tartte niinku tehä mitään niitten käytön eteen niinku esim. ukulelen soittamisen kanssa.

Eli jos susta viel tuntuu et haluat sen niin osta vaan. :) Voit toki myös ottaa selvää tosta yrityksestä et onko semmonen yritys mitä haluut tukee tms.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Joo ite saatan just välillä kysyy iteltäni tota, ku en oo varma jostain ostoksesta. :D Mut ehkä sit ku oot noin impulsiivinen niin kantsii pohtii tota viel muutaman päivän ja sit ostaa? Kannattaa myös miettii, et katuisiks sä ja jäisit kaipaamaan tota korua, jos et nyt sitä osta vai pärjäätkö ilman sitä.

En oo varma oonko maksanut ikinä 20e jostain korusta ku oon saanut niitä niin paljon lahjaks niin varmaan kallein ite ostamani on vaan joku 10e. Mutta sulla on tohon aika hyvät perustelut miks haluut just sen esim. toi et noi kivet on ihanan viileet ja toi myös vaikuttaa semi persoonalliselta korulta että hirveen monelta tuskin löytyy samallaista.

Ja oikeestaan mä suunnittelenki tässä, et todennäkösesti ostan yhen korun ja se maksaa joku 25e, mutta se on suomalaisen yrittäjän käsityönä tehty ja kuvastaa mun identiteettii ja koruja on kans aika helppo vaan käyttää, ku riittää vaan et muistaa laittaa ne päälleen eikä tartte niinku tehä mitään niitten käytön eteen niinku esim. ukulelen soittamisen kanssa.

Eli jos susta viel tuntuu et haluat sen niin osta vaan. :) Voit toki myös ottaa selvää tosta yrityksestä et onko semmonen yritys mitä haluut tukee tms.
Siis tosiaan tuo on torissa myynnissä. En tiiä tekeekö myyjä noita itse vai mikä homma.

Tossa muuten vielä et olis varmaan vähän iso ja pitäisi itse lyhentää.


Oon mä tätä tosiaan paripäivää pyöritellyt en mä tiiä paraneeko tää tästä mihinkään:D ja toi on totta et koruja vaan helppo pitää mut entäjos en muista/kehtaa/osaa käyttää? En siis paljoa koruja käytä.
 
Ylös Pohja