Mielenterveys Pliis auttakaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Huvittaa kyllä kieltämättä ne kesän 2020 tõnu psykoosit

Huhhuh se oli kyl paha

Piti juoda ittensä känniin ja lähettää sille viesti mutta mitä siitä seuras, ei mitään :D

Ja nyt kun tässä sitä muistelen ni koht varmaan taas aattelen et pyää rakastan sitä edelleen kkkkkfglgmgmglg oikeasti hei voisko noi kaks heittää nyt jo vittuun
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
EI VITTU 😭 kyl mä rakastan edelleen tõnuu

Joo vittu katotaa sit uudestaa kymmenen vuoden päästä et oonko päässy yli kenestäkään noista.

Kiitos taas tästä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Kaikki paskat kommentit taas soi pääs.

Kaikki vähättelevät ja sellaset mitkä mitätöi mun kokemuksen.

On niin vitun raskasta kuunnella vuodesta toiseen sitä että "et voi olla oikeesti ihastunu" oikeesti vittu turpa kii tekis mieli lyödä ihan vitun täysiä naamaan niitä idiootteja (eli mm. Mun kavereita)

Miks mä oikeesti vihaan näin paljon ihmisiä. Ei mun varmaankaan kannattais keskittyä niihin asioihin mut ku mä en pääse eroon. Mä vihaan ku nää asiat soi koko ajan mun päässä. Ei oo vittu reiluu et joku koko ajan loukkaa mua. Ei sillä että välttämättä sitä edes tarkotettais. Mut mä en osaa itekään enää uskoo et kaikki on ihan ok
Toisaalta. Yks sano mulle kyllä tässä vähän aikaa sitten että "sä saat tykätä ihan kenestä sä haluat" ja siis koska se tuli aikuisen suusta (tai siis mua vanhemman aikuisen) niin en tiiä ehkä se on oikeessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Toivoisin et kaikki jotka on vähätelly ja mitätöiny mua kokis ite saman. Olkoonkin että ne on mun frendei osa. Toivoisin et kaikki jotka on paskonu mun elämän sais kokee sen miltä se tuntuu ku ihastut julkkiksiin eikä kukaan koskaan voi ottaa sua silleen vakavasti niiku muut otetaa. Toivon niille vitun paskoja asioita elämässä. Tai ainakin sitä ettei kukaan enää ikinä uskoisi niitä, et kaikki vähättelis vaan jokasta niiden kokemusta. Olkoonkin et oon katkera mut en enää kestä sitä että mua kohdellaan koko ajan väärin. Niin kavereiden ku muidenkin toimesta. En jaksa enää kuunnella. En todellakaan tajua miten pystyn enää elää itteni kaa. Vihaan tätä. Mietin nyt pakonomaisesti taas jotain ranteiden auki viiltämistä että jepjep. Oksettaa.

Mul ei oo oikeutta tykätä kenestäkään. Silti mä tykkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Miksi vitussa mua ällöttää tää biisi

Tai niiku tuli jotenkin sellainen olo et voisin oikeasti oksentaa kohta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
No kiva nyt ihastuin c:hen koska se paiskas mun kättä tai siis miten se sanotaa vähä niiku high five? Kiva. Taas.
 
Ylös Pohja