Peruskoulu poissaolot

Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
mie oon ollu nyt enemmän poissa kun paikalla koulussa (joululoman jälkeen). kyse ei todellakaan oo mistään laiskuudesta, vaan masennuksen takia en välillä saa itteeni sängystä ylös tai saatan nukahtaa uudelleen, vaikka heräisinkin ajoissa.
viimepäivinä oon kyllä saanut itteni kouluun, yleensä tunnin tai pari myöhässä mutta parempi myöhään kun ei millonkaan.
lähinnä vaan ahistaa nyt, että minkä verran noilla poissaoloilla on vaikutusta... osaako joku sanoa? esim. terveystiedon tunneilla oon ollu loman jälkeen muistaakseni vaan pari kertaa, joka ahistaa minuu ihan suunnattomasti, kun en yhtään tiiä missä muut on ja muutenkin terveystiedon numero on 10 niin varmasti tipahtaa nyt D: ja ei, mie en oo mikään kympin oppilas, mutta tää kyseinen aine on sellanen minkä haluun pitää kymppinä, koska se tasottaa sit noita matemaattisia aineita joiden numerot ei oo miulla niin hyviä.
ja ai niin, oon 9. luokalla, jos sillä on jotain vaikutusta tähän.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Onks sulla jääny ne poissaolot selvittämättömiks vai onks ne joitai "muita hyväksyttyjä" poissaoloja? Ja onko opettajat laittanu tehtävii kotii/ootko kysyny ja tehny?
ne on "muita hyväksyttyjä". ja opettajat ei oo laittanu tehtäviä, enkä oikeestaan oo ees kysyny niiltä opeilta D: tarkotus oli, mutta se vaan jotenkin jäi. joidenkin aineiden kohalla oon kyllä tietonen niistä mitä muut on tehny, kun oon kysyny kavereilta. ja kävin just äsken laittamassa wilma-viestiä parille opettajalle, niin selitin heille tän tilanteen ja kyselin että missä ollaan menossa ja mitä tehtäviä hyö on antanu yms.
aaa ahdistaa, miten oon näin hajamielinen etten oo laittanu opettajille viestiä D:
 

mulkku

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51
Reaktioarvo
36
ne on "muita hyväksyttyjä". ja opettajat ei oo laittanu tehtäviä, enkä oikeestaan oo ees kysyny niiltä opeilta D: tarkotus oli, mutta se vaan jotenkin jäi. joidenkin aineiden kohalla oon kyllä tietonen niistä mitä muut on tehny, kun oon kysyny kavereilta. ja kävin just äsken laittamassa wilma-viestiä parille opettajalle, niin selitin heille tän tilanteen ja kyselin että missä ollaan menossa ja mitä tehtäviä hyö on antanu yms.
aaa ahdistaa, miten oon näin hajamielinen etten oo laittanu opettajille viestiä D:
Hei ei se mitää!! Kyl ne opettajat varmasti ymmärtää. Ja hyvä et kuiteki laitoit sitä viestiä ja selitit tilanteen. Sun piti saaha omaa aikaa, eikä sillo tarttee olla miettimäs jotai koulujuttuja. Teet vaan kotona niitä tehtäviä, mitä mahollisesti saat ni parhaas mukaan, nii kaikki menee ihan hyvin! En usko, et toi kauheemmin numeroon vaikuttaa, kun oot kuitenkin kertonut syyn ja kysynyt missä mennään ja näinollen antanut ymmärtää, et sua kuiteki kiinnostaa et mis mennää ja mitä voisit tehä! Voimii sulle!! <3
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Kaverillani oli just tollasta (kylläkin kasiluokalla) ja se valmistu perus hyvil arvosanoin peruskoulusta 9.5 vuodes
 
Ylös Pohja