Kissat Postaa kuva kissastasi!

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Tahvo Kissa oli tyttökissa.. se näytti vain niin hölmöltä kun tuli pentuna meille isoine korvineen, niin sai nimekseen Tahvo, minä annoin sille sitten sukunimeksi Kissa vielä.
Oho suokaa anteeksi, tarkoitan voi voi mammarainen ja papparainen :D vaikuttaa niin sympaattiselta leidiltä <3
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,481
Oho suokaa anteeksi, tarkoitan voi voi mammarainen ja papparainen :D vaikuttaa niin sympaattiselta leidiltä <3
Se oli, paras ja fiksuin kissa ikinä. Hoivasi minua aina, kun olin kipeä. Sitten se osasi avata ovia joita ei lukittu avaimella ja kiusasi koiraamme erinomaisesti.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Bibi-kissa, jouduttiin aikoinaan luopumaan bibistä. hirveä ikävä edelleen joka päivä. mä olin 4v kun bibi meille tuli, muistan edelleen kun jouduin hyvästelemään sen ja silitin viimeistä kertaa. olin tosi läheinen bibin kanssa ja tietysti kun se asui meillä niin pitkään ja olin tosi pieni kun se meille tuli. bibi oli hyvin koulutettu, aina kun sille puhui se kuunteli pää vinossa, se osas työntää leikki vauvan rattaita (kirjaimellisesti kahdella tassulla seisoi ja piti niistä kiinni etutassuilla ja työnsi niitä),tuli aina lohduttamaan jos itkin ja oli muutenkin aivan ihana. ois niin kiva tietää mitä sille nyt kuuluu. :'3 Screenshot_20210210_093141.jpg
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Olisi vielä hienompikin kuva jaettavana mutta se on jo profiilikuva eräässä palvelussa jossa on tuttuja...
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
14938563.jpg
 
Ylös Pohja