Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
pukeutumisongelmat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 55148" data-attributes="member: 386"><p>[USER=63]@lachimolala[/USER] [USER=121]@Freya[/USER] [USER=46]@KäveleväNakki[/USER]</p><p></p><p>iso kiitos teille vinkeistä ja myötätunnosta :)! pitää kyllä ehottomasti karsia ihan reippaasti vaatteita joita en käytä, koska sit se ahistus ainakin lisääntyy jos huomaa aina että kappas, taas siellä kaapissa on vaatteita joista en tykkää enää. kirppareilla vaan menee aika huonosti kaupaks mitkään vaatteet D: torissa oon saanu myytyä yhen topin ehkä kuukaus sitten ja nyt oli viikon ajan vaatteita yhen kylän kirpparilla niin siellä meni yhet housut, joten pitäs kai keksiä jotain tehokkaampaa millä nuo sais kaapin pohjalta lojumasta D: oon miettiny vähä käytetty.fi:tä, tisea, zadaata, emmyä yms. mutta en oo jaksanu perehtyä niihin kunnolla ja ne tuntuu jotenkin liian vaivaalloisilta vaikkei välttämättä olekaan. aattelin viedä ainakin joitain punaselle ristille, pitää vaan pestä ja kattoo että ne on hyvässä kunnossa. uffiin en voi viedä kun täällä ei oo uffia lähelläkään, ja tuosta rekistä oon joskus kuullu mutta nyt vasta tajusin kun tutkailin että sehän onkin nettikauppa :o kiitos hei vinkistä [USER=63]@lachimolala[/USER], pitääpä laittaa sinne jotain myyntiin!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 55148, member: 386"] [USER=63]@lachimolala[/USER] [USER=121]@Freya[/USER] [USER=46]@KäveleväNakki[/USER] iso kiitos teille vinkeistä ja myötätunnosta :)! pitää kyllä ehottomasti karsia ihan reippaasti vaatteita joita en käytä, koska sit se ahistus ainakin lisääntyy jos huomaa aina että kappas, taas siellä kaapissa on vaatteita joista en tykkää enää. kirppareilla vaan menee aika huonosti kaupaks mitkään vaatteet D: torissa oon saanu myytyä yhen topin ehkä kuukaus sitten ja nyt oli viikon ajan vaatteita yhen kylän kirpparilla niin siellä meni yhet housut, joten pitäs kai keksiä jotain tehokkaampaa millä nuo sais kaapin pohjalta lojumasta D: oon miettiny vähä käytetty.fi:tä, tisea, zadaata, emmyä yms. mutta en oo jaksanu perehtyä niihin kunnolla ja ne tuntuu jotenkin liian vaivaalloisilta vaikkei välttämättä olekaan. aattelin viedä ainakin joitain punaselle ristille, pitää vaan pestä ja kattoo että ne on hyvässä kunnossa. uffiin en voi viedä kun täällä ei oo uffia lähelläkään, ja tuosta rekistä oon joskus kuullu mutta nyt vasta tajusin kun tutkailin että sehän onkin nettikauppa :o kiitos hei vinkistä [USER=63]@lachimolala[/USER], pitääpä laittaa sinne jotain myyntiin! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
pukeutumisongelmat
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja