Ammattikoulu Puoli kolmeen töihin aamulla, nautin

Ammattikoulu, amis

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oho. D: Kuinka pitkään se jatkuu? Toisaalta ihan hyvä aika, koska tommoseen kuntoon saattaisinkin saada unirytmini. Kello seitsemältä, kun pitää herätä niin se on aivan liian aikaisin. Vois olla kiinnostavaa kokeilla tota myöhäsempää unirytmiä. Oonhan mä muutenkin valvonut välillä aika pitkään.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Oho. D: Kuinka pitkään se jatkuu? Toisaalta ihan hyvä aika, koska tommoseen kuntoon saattaisinkin saada unirytmini. Kello seitsemältä, kun pitää herätä niin se on aivan liian aikaisin. Vois olla kiinnostavaa kokeilla tota myöhäsempää unirytmiä. Oonhan mä muutenkin valvonut välillä aika pitkään.
Olikohan tuonne lokakuuhun, en nyt muista kunnolla
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tulee melkein fyysinen kipu kun mietin itteni tuohon tilanteeseen D: Tsemppiä myös täältä!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Niin niin :D Puoli kahdeksalta about, ainakin nyt parin päivän aikana on loppunut
No, sitten voisin saada unirytmini tuohon malliin, koska siihen asti olen saattanut joskus kesällä valvoakin. Toki siihen tarvitaan muutama päivä. Mutta jos ei oo hirveen hyvä valvomaan niin voi olla vähän paha. Ainakaan ei töitten jälkeen olis niin huono asia nukkua pari tuntia, jos vähän väsyttää, ku työt loppuu jo niin aikasin. Joka tapuksessa tsemppiä harjotteluun!
 
Ylös Pohja