Aihe vapaa Pyysin kaveria kattoon barbieta mun kaa

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,394
Reaktioarvo
965
Tai siis laitoin chattia snäpissä ja se ei oo avannu sitä,,

Se on AINA puhelimella ja avaa kaikkien sen kavereitten viestit heti vaikka se ois esim mun kaa..

Vastais jo

2h on tuolta tyypiltä KAUAN ko ei se tyyliin laske puhelinta käsistä.

Ja ok odotukset ei oo korkeella siitä että se lähtis..

Mutta siis ärsyttää ko se on laittanu erikseen multa sijainnin pois vaikka oon nähny sen joskus ja sillä on aina snäppikartta päällä
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,712
Reaktioarvo
843
Mä raahasin poicciksen kattomaan Barbien, mut mä maksoin leffaliput ja vein sen kattomaan Oppenheimerin seuraavana päivänä
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,394
Reaktioarvo
965
Saatana 9h menny jo

Se vitun puhelinaddikti sais vastata

Mun pitäs vähänniinku tietää näitä menoja etukäteen että saan kyydit hommattua : )
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,394
Reaktioarvo
965
Oikeesti se menettää paljon jos ei mee kattoo barbieta, suosittelen sitä kaikille riippumatta iästä ja sukupuolesta. Tosin pikkulapset ei ehkä ihan tajua.
Se väitti että ”kaikki on sanonu sitä huonoks” öö en usko että 15v tyttö ei tykkäis kyseisestä elokuvasta :D
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,712
Reaktioarvo
843
Se väitti että ”kaikki on sanonu sitä huonoks” öö en usko että 15v tyttö ei tykkäis kyseisestä elokuvasta :D
En oo kuullut kenenkään sanovan et se olis huono ja se ei todellakaan oo pelkkää hömppää vaan siinä on aika hemmetin syvällisiä aiheita. Se leffa on aiheuttanut omanlaisensa manian ja ihan syystäkin.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,394
Reaktioarvo
965
En oo kuullut kenenkään sanovan et se olis huono ja se ei todellakaan oo pelkkää hömppää vaan siinä on aika hemmetin syvällisiä aiheita. Se leffa on aiheuttanut omanlaisensa manian ja ihan syystäkin.
Pittää vissiin käyä yksin :D
 
Ylös Pohja