Seurustelu Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Aiemmat randomit asiat pelastin Demistä tänne: http://demilakko.keskustelu.info/viewtopic.php?f=3&t=22

"Toi oli kaunein 'mitä vittua', jonka oon ikinä kuullut." -minä hetki sitten tyttöystävälleni.

"Hello boifriend" (palatessaan puheluun) (hän kirjottaa ton yleensä i:llä kun puhuu miusta)
"Boifriend back" (TOSI söpöllä äänellä) (kun otin puhelimesta mykistyksen pois)

Sain muuten opiskelupaikan kaupungista, jossa hän asuu, niin että muutan toivon mukaan tosi lähelle sitä (pitäkää peukkuja, että pääsen samaan soluun :3 ) Nyt ku on se muutama sata kilometriä väliä nii nähdään ja cuddlataan tosi harvoin, haluun vaan halaa sitä. Hän on suloisinta mitä tiedän.
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
"Oikeesti, mitä koko maailmalla on mun viiksiä vastaan????????" (tyttöystäväni valitettua viiksistäni)
"Älä kerro tästä (isosiskoni nimi (isosiskoni on tyttöystäväni puheenjohtaja yhdessä järjestössä)) tai kellekään muullekaan, mut... ne on oikeesti ihan kivat." (Siskollani on myös ollut tapana valittaa viiksistäni)

Tyttöystäväni teki diaesityksen nimeltä "Poikaystävän oudot mieltymykset", niistä yks kohta käsitteli sitä, kuinka "asetan junat hänen edelleen" (kuvaan joskus junia ja puhun odottaessani junaa hänen kanssaan, junan tullessa mykistän/katkaisen puhelun hetkeksi). Hän sanoi diaesitykseessä, kuinka "Junat ovat kovia ja kylmiä, mä oon sentään kylmän lisäksi rakkaudenkipeä." :D <3
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Oon muuten legit jonkun verran tyttöystävääni lämpimämpi, joten aina kun ollaan jossain ulkona yhdessä, hän tarvitsee paljon halauksia, ettei tule liian kylmä.
Se sanoi myös joskus, että hän sanoi joskus kaksi ehtoa parisuhteelle ja ne oli "lämmin ja pehmeä."
No, onneks oon. :3


Tyttöystäväni: Oot paras poikaystävä jonka tunnen
Onneks oot mun

Minä: Anteeks väärä sydän mut ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tyttöystäväni: Tuli mieleen kun (hänen siskonsa nimi) harmitteli ettei musta tullut lyhyttä ja lihavaa niin kuin sille luvattiin ja (hänen siskonsa poikaystävän nimi) sanoi sille "mutta susta tuli

(Tyttöystäni pitää enemmän tummemmista sydämistä, kuin vaaleista)


Tyttöystäväni: (Tyttöystäväni kaveri 1) sano että mulla on kiva hame
Minä: Okei
M: Mikä hame sulla on?
T: (lähettää kuvan)
M: Okei
T: Eikö
M: Tulee mieleen pöytäliina
M: Tai ikkunaverho
M: Mut siis ihan kiva kai
T: Se on kiva hame t (kaveri 2)
T: Tää nyt on ihan nauretavaa t (kaveri 3)
M: Kerrotsä niille mitä mä kirjoitan?
T: Ööh öö apua t (kaveri 4)
M: (Tyttöystäväni nimi) on fetissi pääomaveroon
M: tai sen laskemiseen oikeestaan
T: Tuota en näytä
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Puhelussa tapahtunutta:
Tyttöystäväni: Arvaa kummalla meistä on sun paita?
Minä: No minulla on ainakin mun paita päällä.
T: No mut kumpi meistä saa seksuaalista tyydytystä sun paidan nuuhkimisesta?
M: Mitä vittua
Mä kirjoitan tästä Varasijaan.
T: Hei
Ilkeää
Mä kerroin sulle luottamuksella
Minä: <nauraa> Mä oikeesti rakastan sua
T: Niin mäkin sua

Ollaan siis atm yli 200km päässä toisistamme :(
(Mut ei kauaa :) )
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Siis ai että kun ootte söpöjä!!
Hymyilen vaan ihan hulluna teijän ihanille jutuille, kiitos. <3 Kunnon päivän pelastajat.

Taidan ratketa liitoksista, tännekin suuntaan vois joskus tulla joltain kivalta tyypiltä rakkaudenosotuksia :(
 
Ylös Pohja